نشان درجه یک فرهنگ و هنر به محمدعلی کشاورز و داوود رشیدی اهداء شد

۱۲ام بهمن ،

رییس‌جمهور در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به محمدعلی کشاورز و داوود رشیدی نشان درجه یک فرهنگ و هنر را اهداء کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار بود در این مراسم به اشخاصی چون ژاله علو، عزت‌الله انتظامی و جمشید مشایخی از بازیگران تئاتر و سینمای کشور نیز نشان درجه یک فرهنگ و هنر داده شود که به سبب کسالت بر اساس آن‌چه که در برنامه اعلام شد در این مراسم حضور نداشتند و اهدای نشان به این سه نفر به زمان دیگری موکول شد.

رییس‌جمهور پس از اهدای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به این هنرمندان از تعدادی از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز تقدیر کرد.

در مراسم اهدای نشان به این هنرمندان کشورمان علاوه بر رییس‌جمهور، اسفندیار رحیم‌مشایی، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و داریوش ارجمند نیز حضور داشتند.

در راستای اجرای اصل ۱۲۹ قانون اساسی و با عنایت تصویب‌نامه مورخ ۱۷ /۸ / هیات وزیران به منظور تجلیل از تلاش‌ها و مساعی هنرمندان پیشکسوت ایران اسلامی به پنج تن از نسل‌آفرینان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور که بیش از نیم قرن در این حرفه فعالیت موثر و مثمر داشتند و خالق آثار ارزشمند و ماندگار در عالم هنر می باشند نشان‌ درجه یک فرهنگ و هنر از سوی رییس‌جمهور اهدا شد.

این اولین اختتامیه جشنواره تئاتر فجر است که با حضور یک رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.