نشان عالی مدیریت خلاق به بانک صادرات ایران اعطا شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در این جشنواره علاوه بر تندیس و نشان عالی مدیریت خلاق، گواهینامه آموزشی مدیریت خلاق از QAL اتحادیه اروپا و گواهینامه انجمن علمی کیفیت ایران به بانک صادرات ایران اهدا شد…

خبر اقتصادی – در جشنواره ملی نشان عالی مدیریت خلاق که با حضور مدیران عالی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی کشور، کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی کشور و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، توسط شرکت بین‌المللی بزرگان صنعت روز پنج‌شنبه ۲۸ شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار شد، لوح تقدیر و نشان عالی مدیریت خلاق به مدیرعامل بانک صادرات ایران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار هفته‌نامه سپهر، در این جشنواره علاوه بر تندیس و نشان عالی مدیریت خلاق، گواهینامه آموزشی مدیریت خلاق از QAL اتحادیه اروپا و گواهینامه انجمن علمی کیفیت ایران به بانک صادرات ایران اهدا شد.

گفتنی است بانک صادرات ایران به سبب انجام کامل تعهدات بورسی و رعایت دستورالعمل‌های بورس در زمینه تحقق سود و به کارگیری مطلوب نیروی انسانی حائز رتبه برتر و دریافت تندیس نشان  عالی مدیریت شده است. همچنین بانک صادرات ایران تنها موسسه مالی است که در بین بانک‌های کشور موفق به دریافت این تندیس و گواهینامه‌ها شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.