نشریه جدید و اختصاصی تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از انتشار نشریه اختصاصی این باشگاه در روز های آینده خبرداد وافزود: انتشار این نشریه با حمایت بخش خصوصی صورت می گیرد.

محمد حسین جعفری در مراسم معرفی حامی مالی نشریه اختصاصی این باشگاه به خبرنگاران گفت: باشگاه در این زمینه به دنبال منافع مادی نیست و تلاش خواهد کرد که اولین شماره این نشریه هفته آینده در اختیار هواداران وعلاقه مندان تراکتورسازی قرار گیرد.

وی پشتوانه این تیم را صدها هزار هوادار دانست و اضافه کرد: تراکتورسازی هم اکنون به برندی تبدیل شده که بیشترصاحبان صنایع و سرمایه گذاران به دنبال استفاده از این برند برای معرفی بهتر محصولات خود هستند.

جعفری استفاده بهینه ازاین برند درجهت تامین منافع باشگاه و قسمتی از هزینه های آن را از برنامه های باشگاه در فصل جاری اعلام کرد که در فصل آتی نیز ادامه خواهد یافت.

وی درخصوص قهرمانی در این فصل از رقابت ها اظهارکرد: رسیدن به آسیا را در سومین سال حضور این تیم در لیگ برتر در برنامه داشتیم که با عنایت خدا و حمایت تماشاگران عملی شد، اما برای اینکه بتوانیم جام را دراین فصل بالای سرببریم، باید منتظر دوهفته باقیمانده و نتایج ان باشیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که هم اکنون با ۶۲ امتیاز از۳۲ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، یکشنبه هفته آینده و از هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر در کرمان به مصاف مس سرچشمه ای می رود که سقوطش به لیگ یک از هفته های پیش قطعی شده است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۳ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تراکتورسازی, نشریه اختصاصی تراکتورسازی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.