“نشر معارف” کتب منتشر شده با موضوع عزاداری را بررسی می‌کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“نشر معارف” وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ایام “هفته کتاب” کتب منتشرشده درباره عزاداری را نقد و بررسی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، “نشر معارف” وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ایام “هفته کتاب” جلسات نقد و بررسی کتاب های عزاداری را با حضور کارشناسان در “پاتوق کتاب تهران” برگزار می کند.
از دیگر برنامه های این مرکز در ایام بیستمین دوره “هفته کتاب” می توان به توزیع گسترده “پرسش و پاسخ ۱۳” ویژه ایام محرم اشاره کرد که در سطح کشور انجام می شود.
مسابقه کتابخوانی از گزیده “اصول کافی” نیز از دیگر برنامه‌های “نشر معارف” است که علاقه مندان با تهیه کتاب‌های گزیده در قطع پالتویی و ارسال پاسخ سوالات انتهایی کتاب ها از طریق پیامک، می توانند در این مسابقه شرکت کنند که به ۱۲ برگزیده به قید قرعه جوایزی از ۲۰۰ هزار تا سه میلیون تومان هدیه خواهد شد.
بنابر این خبر، “نشر معارف” از مدتی پیش کتاب های درسی معارف دانشگاهی که از پرفروش ترین و حساس‌ترین آثار دانشگاهی هستند را به صورت دیجیتالی برای استفاده در سیستم Android و IOS تبدیل کرده است. این آثار دیجیتالی از آغاز هفته کتاب بر روی وب سایت “نشر معارف” و با تخفیف ۹۹ درصدی برای دانشجویان قابل دسترسی خواهد بود.
این مرکز همچنین به صورت یک روز در میان و در “رادیو معارف” تحت عنوان پیشخوان کتاب، برنامه های ایام “هفته کتاب” و به ویژه برنامه های “نشر معارف” را اعلام خواهد کرد.
بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.