نشست‌های علمی با موضوع وحدت شیعه و سنی باید در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شود

۱۹ام بهمن ،

44-172.jpg

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: حرکت‌ها و خیزش‌های کشورهای اسلامی آغاز شده الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه کردستان، ایوب مرادی در جلسه هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهارداشت: خواست خداوند به این بوده که در طی عمر انقلاب هرچه غربی‌ها برعلیه خواسته‌های ایران حرکت کردند به نتیجه نرسیده و مأیوس شدند.

وی با بیان اینکه قدرت در دانایی است، افزود: دشمنان ایران از دستیابی دانشمندان به فناوری‌های علمی در هراسند.

مرادی با تأکید بر تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد عنوان کرد: امروز باید صاحب عالمانی باشیم که در علوم انسانی نظریه پرداز باشند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: نشست‌های علمی با موضوع وحدت شیعه و سنی باید در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به راهکارهای توسعه بیداری اسلامی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید تعاملات جهانی با دانشمندان و نظریه پردازان کشورهای اسلامی بیشتر شود.

مرادی در پایان با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع‌های تقریب اندیشه به میزبانی ایران، یادآور شد: نظریه‌های اساتید ایرانی با دانشمندان کشورهای اسلامی در میان گذاشته شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.