نشست ˝بررسی شیوه های نوین فیلمسازی˝ برگزار شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با حضور الستی، عالمی، رفیعا، شیخ انصاری و مجیدی؛

نشست کارشناسان و مشاورین آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران در مورد ˝شیوه های نوین آموزش فیلمسازی و کارگاه‌های آموزشی˝ تشکیل شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین نشست کارشناسان و مشاورین آموزشی با موضوع “بررسی شیوه های نوین فیلمسازی” در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان برگزار شد.

بنابراین گزارش اکبر عالمی، بزرگمهر رفیعا، مجید شیخ انصاری، فرخ مجیدی و احمد الستی به همراه سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش ضمن نقد شیوه های آموزشی آکادمیک در انجمن سینمای جوان و گزینش هنرجو به شیوه آزمونی، راهکارهای آموزش کوتاه مدت فیلمسازی و انتخاب مناسب هنرجو را مورد بررسی قرار دادند.

بنابراین گزارش سلسله نشست‌های “شیوه های نوین آموزش فیلمسازی و کارگاه‌های آموزشی” از سوی معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان با متخصصان و کارشناسان این حوزه ادامه خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید: پیش از این نشستی با موضوع “بررسی شیوه‌های نوین و کاربردی آموزش فیلمسازی” و “روش‌های کشف استعدادهای جوانان” با حضور فیلمسازان و کارشناسانی همچون ساعد نیک‌ذات، شهرام مکری، مهرداد زاهدیان، مسعود مددی و هادی مقدم دوست در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوان تشکیل شده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.