نشست بیمه نوین با کارگزاران صنعت بیمه

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

بینا- در نشست مشترک مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت بیمه نوین با کارگزاران علاوه بر بررسی مسائل و فرصت‌های موجود در حوزه بیمه، راهکارهای مؤثر برای ایجاد ارتباط مشترک ارائه شد. به گزارش تفسیری بینا، در این نشست غلامعلی غلامی مدیر عامل این شرکت به اهمیت ایجاد ارتباط قوی و مؤثر شرکت‌های بیمه با کارگزاران اشاره نمود و گفت: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع بازار شرکت‌های بیمه تأکید بسیاری به فروش غیرمستقیم خود از طریق کارگزاران و ارتباط مناسب با آنها دارند. داشتن ارتباط مؤثر با کارگزاران برای ما فرصت بسیار خوبی برای ایجاد تغییرات مثبت در نگرش و برنامه‌های اجرایی است.
وی در ادامه گفت: بیمه نوین با بیش از ۱۴۰۰ نماینده و ۶۵ کارگزار همکار، سطح همکاری بسیار خوبی با نمایندگان و کارگزاران در سراسر کشور دارد و امیدوار است با بهره‌گیری از تجربیات و نظرات آنها پرتفوی خود را افزایش دهد.
مدیرعامل بیمه نوین در خصوص نقش مهم کارگزاران در افزایش پرتفوی افزود: در حال حاضر حدود ۹۵ درصد پرتفوی بیمه نوین به صورت غیرمستقیم است و این مسئله حاکی از نقش مهم عملکرد نمایندگان و کارگزاران در این شرکت است.
غلامی با اشاره به عملکرد سریع و با کیفیت در شرکت‌های بیمه افزود: امروز مهم‌ترین اصل در بیمه‌های خصوصی مشتری‌ مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت است و استراتژی اصلی ما در شرکت بیمه نوین نیز خدمات‌رسانی سریع در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت است.
غلامی با اشاره به یکی از آخرین محصولات بیمه نوین گفت: با توجه به نیازسنجی بازار و برای رفاه حال مشتریان دو طرح تازه بیمه‌ای افزایش و افت قیمت خودرو جزو بیمه‌های منحصر به فردی است که به تازگی از سوی شرکت بیمه نوین به بازار عرضه شده است و خوشبختانه در این مدت کم مورد استقبال خوبی از سوی جامعه واقع شده است و وظیفه ما اطلاع‌رسانی مناسب‌تر برای آشنایی با شرایط و مزایای این طرح است.
وی در پایان با تأکید بر اهمیت آموزش در صنعت بیمه کشور تصریح نمود: نکته ارزشمند و ماندگار در صنعت آموزش نیروی متخصص در این حوزه است. نکته مهم این است که این اشخاص چگونه جذب شوند و آموزش ببینند. اگر امروز در این حوزه نیروی متخصص و آموزش دیده کم است همه ما به نوعی مقصریم چرا که اعتقاد من بر این است در کشور ما پتانسیل بسیار خوبی از جوانان با استعداد وجود دارد که باید به آنها عرصه برای ورود به میدان و اعتماد به نفس لازم را داد.
گفتنی است این نشست به همت انجمن کارگزاران صنعت بیمه در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.