نشست دولت و مجلس برای بررسی موانع کسب‌و‌کار برگزار می‌شود/ بهمنی باز هم به مجلس نیامد

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اظهارداشت: از ابتدا به مدت یک ساعت و نیم موضوع فضای کسب وکار در کشور با حضور علیشیری معاون وزیر اقتصاد و همکارانش و همچنین نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و کارشناسانی از مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره شاخص های کسب و کار و کارهایی که برای بهبود فضای کسب و کار باید در کشور انجام شود بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون ویژه مجلس خاطرنشان کرد: مقرر شد نشست مشترکی از نمایندگان مجلس که فعالیت کمیسیونی آنها به موضوع کسب و کار نزدیک و قانون برنامه نزدیک است به اضافه نمایندگانی از وزارت اقتصاد و اتاق بارزگانی و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برگزار شود و در این جلسه درخصوص راهکارها برای بهبود فضای کسب و کار گفتگو شود و موانع و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

قادری یادآور شد: در ادامه جلسه امروز کمیسیون، قلعه بانی و همکارانش از شرکت ملی نفت ایران به همراه مدیرانی از بانک مرکزی و همچنین آقای کرمانشاهی از سازمان توسعه تجارت به کمیسیون آمدند و درخصوص مسائل ارزی گفتگوهایی انجام شد.

وی ادامه داد: نمایندگانی دولتی که در جلسه حضور داشتند درخصوص کارهایی که در مرکز مبادلات ارزی انجام می شود توضیحاتی دادند. موضوع جدیدی در این جلسه مطرح نشد و صرفا گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه هایی که دولت برای ساماندهی بازار دارد ارائه شد.

به گزارش مهر، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه امروز کمیسیون از حضور محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، رستم قاسمی وزیر نفت و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی از معاونان خبر داده بود.

براساس این گزارش در جلسه امروز رئیس بانک مرکزی و وزیران صنعت ، معدن و تجارت و نفت حضور نیافتند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.