نشست سالانه کارگزاران بورس و بانک سامان

بینا- دومین نشست سالانه کارگزاری‌های فعال بورس‌های اوراق بهادار و کالا با مدیران ارشد بانک سامان در هتل استقلال تهران برگزار شد.

به گزارش بینا، در راستای افزایش تعاملات این بانک با کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران و معرفی خدمات و محصولات جدید ویژه فعالان بازار سرمایه کشور،  دومین نشست مشترک سالانه با حضور مدیران ارشد بانک سامان و مدیران و کارشناسان کارگزاری‌های فعال در بازار سرمایه کشور و اعضای هیات مدیره کانون کارگزاران بورس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، بهاء‌الدین علایی‌فرد معاون امور سرمایه‌گذاری بانک سامان ضمن خیرمقدم به حاضران، از برنامه‌های گسترده بانک برای بازار سرمایه خبر داد.

سپس علی نعمتی معاون امور بانکداری خرد با بیان اینکه در طول سال ۱۳۹۰ بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به فعالان بورس پرداخت شده است، از بهبود برخی شرایط اعطای تسهیلات مطابق با نظر کارگزاران خبر داد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست، رضا شیرین گوهریان معاون امور اعتبارات خرد و متوسط ویژگی‌های بسته خدمات اعتباری بانک را برای حاضران تشریح کرد.

حسن جدیدی مدیر امور بانک و بیمه سخنران بعدی این نشست بود که راهکارهایی برای توسعه پوشش بیمه‌ای در بازار سرمایه ارایه کرد.

همچنین محمدرضا پیشگاه هادیان رییس شعبه سی تیر بانک سامان در سخنان خود، از آمادگی کاملا این شعبه برای عرضه خدمات تخصصی برای کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این نشست، کارگزاران حاضر به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است، بانک سامان به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو، علاوه بر توسعه نرم‌افزار «بانکسا» برای ارایه خدمات مجازی به کارگزاران بورس، شعبه ۳۰ تیر خود را به عنوان شعبه تخصصی بازار سرمایه با باجه‌های اختصاصی بورس تجهیز کرده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.