نشست ضدانقلاب در پراگ یا تور تفریحی اراذل و اوباش و سیاسیون “در پیت”

۳۰ آبان ،

گروهکهای ضدانقلاب در “پراگ” به دنبال چه می‌گشتند؟

گروهکهای تروریستی و اصلاح طلبان فراری در پراگ (پایگاه اروپای شرقی سازمان سیا) گرد هم جمع شده اند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ سهم خود را از بودجه های سازمان های جاسوسی بر ضد ایران افزایش دهند.، گروهک فخرآور که جهت کسب امتیازات ویژه و اثبات سرسپردگی به غربی‌ها خود را صهیونیست می‌خوانند و همواره اربابانشان را تشویق به حمله نظامی به ایران می‌کنند، شرکت‌کنندگان این محفل را اراذل و اوباش و سیاسیون “در پیت” و بی‌عرضه‌ای خوانده که به اسم سرنگونی جمهوری اسلامی به یک تور تفریحی آمده‌اند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، در روزهای پایانی آبان ماه در شهر “پراگ” پایگاه اروپای شرقی سازمان جاسوسی آمریکا ـ سیا ـ نشستی موسوم به سومین نشست پیشبرد اتحاد برای دمکراسی برقرار است، شرکت‌کنندگان این کنفرانس اعضاء گروهک‌های مختلف ضد‌انقلاب می باشند.

گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب با به اصطلاح ملی مذهبی‌ها، کمونیست‌های ورشکسته و تروریست‌های بمبگذار با فتنه‌گران ۸۸ و حامیان دیکتاتوری سلطنتی که به ظاهر دشمنی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند، نقطه مشترک همه این گروهک‌ها وابستگی به سرویس‌های جاسوسی و دولت‌های غربی در همگرایی با دشمنی و مخالفت با جمهوری اسلامی ایران که آنها را برای دریافت پول به محوریت سازمان سیا گرد هم جمع کرده است.

کلکسیونی از عتیقه‌های ضد‌انقلاب که به سبب زیاده‌خواهی و استبداد فکری و عملی تعداد اشخاص حزب و تشکل‌شان، سه ـ چهار نفر بیشتر نیست و از جهت تئوریک و ایدئولوژیک به ظاهر اختلافات ظاهری بنیادی با یکدیگر دارند، سالی یکی دوبار اختلافات خود را در ظاهر به کناری گذاشته و در کنفرانس‌هایی با عناوین دهان پرکن و کاملا تبلیغاتی به میزبانی پول‌های سازمان‌های جاسوسی و دولت‌های مرتجع شرکت می‌کنند تا بر ضد نظام فحاشی کنند و خودی نشان دهند تا سهمی از بودجه‌های تصویب شده علنی و غیر‌علنی محافل وابسته به صهیونیست‌ها برای ضربه به جمهوری اسلامی را نصیب خود کنند.

در این نشست نیز حضور اصلاح‌طلبان فراری چون محسن سازگارا معاون وزیر صنایع دولت موسویعامل سیا که افتخارش داشتن عکس با جرج بوش می‌باشد و فتنه‌گران سال ۸۸ در کنار عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تجزیه‌طلب کموله به همراه سایر گروهک‌های مدعی ملی‌گرایی و ایران‌پرستی و حامیان ربع پهلوی قابل توجه است.

با نزدیکی وقت انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۹۲ این گروهک‌ها طرح‌های خود را جهت اهداف دولت‌های غربی در ایران به سازمان‌های جاسوسی ارائه داده و با خوش‌رقصی طلب بودجه بیشتری می‌کنند.

سران این گروهک‌های تروریست بعد از گذشت سه دهه از انقلاب خود نیز به پوچی و بی‌ثمری فعالیت‌های خود پی‌برده اند و بعد از فتنه ۸۸ نیز گروهی از فراریان اصلاح‌طلبان به آنان اضافه شده و سبب عمیق‌تر شدن اختلافات ضد‌انقلاب شده‌اند.

در این میان، گروهک اسرائیلی فخرآور که جهت کسب امتیازات ویژه و اثبات سرسپردگی به غربی‌ها خود را صهیونیست می‌خوانند و همواره اربابانشان را تشویق به حمله نظامی به ایران می‌کنند، شرکت‌کنندگان این محفل را اراذل و اوباش و سیاسیون “در پیت” و بی‌عرضه‌ای خوانده که به اسم سرنگونی جمهوری اسلامی به یک تور تفریحی آمده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.