نشست عمومی جبهه پایداری با هدف اعلام برنامه‌های انتخاباتی/ارجاع تمامی مصوبات به شورای فقاهتی

۲۹ آبان ،

دبیر کل جبهه پایداری گفت: با اصرار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها می باشند، بعد از ایام عاشورا طی نشستی عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، پیرامون آغاز فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه برای انتخابات آتی اظهار داشت: اعضای جبهه پایداری تاکنون کلید فعالیت‌های انتخاباتی را نزده‌اند اما با ورود مقام معظم رهبری به این مقوله وارد بحث‌های نظری و مصداقی می‌شوند.

دبیر کل جبهه پایداری به برگزاری نشست‌های انتخاباتی جبهه پایداری اشاره و تصریح کرد: در نشست‌هایی که اعضای شورای مرکزی جبهه داشتند، اساسنامه به اتمام رسیده، ستادهای اجرایی و کمیته‌ها و اعضای آن شناخته، معرفی و انتخاب شدند و برخی از اشخاص نیز به عنوان مشاوران شورای مرکزی جبهه پایداری برگزیده شدند.

وی همچنین عنوان کرد: با اصرار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها می باشند، بعد از ایام عاشورا طی نشستی عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی افزود: با توجه به ساماندهی برنامه‌های انتخاباتی جبهه پایداری درصدد شناسایی اشخاص در شهرستان‌ها هستیم که این فعالیت‌ها بر طبق ضوابط و اساسنامه جبهه پایداری به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی اذعان داشت: به عنوان یکی از اعضای جبهه پایداری احساس موفقیت  در پیشرفت امور  جبهه دارم.

دبیر کل جبهه پایداری اذعان داشت: تمامی مباحثی که در کمیته و شورای مرکزی به تصویب می‌رسد باید به شورای فقاهتی ارجاع داده شود تا پس از تایید به صورت قطعی اعلام شود.

*استقبال از کاندیداهای برنامه محور در جهت رفع مشکلات موجود

این فعال سیاسی با تاکید بر لزوم برنامه محوری در انتخابات  سال ۹۲ اظهار داشت: باید  برای گزینش فرد اصلح به سمت برنامه محوری پیش برویم لذا باید دید چه کسی طرح تازهی برای اداره کشور در جهات مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی برای رفع مشکلات موجود ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تاکید بر این مهم که داشتن برنامه و ارائه طرح راهبردی و راهکارهای قابل اجرا مهم تر از شخص است، ولایت مداری را خصیصه‌ای دانست که قبل از صلاحیت‌های شخصی، کاندیداها را از دیگری ممتاز می‌کند و ادامه داد: ولایت مدار بودن اشخاص در بحران‌ها و اختلاف سلیقه‌ها مشخص می‌شود که تا چه اندازه برای شخص  بحث ولایت حائز اهمیت است.

*جبهه پایداری وارد مصادیق انتخاباتی نشده است
 
دبیر کل جبهه پایداری در جهتی مشخصه فردی اصلح برای گزینه ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه پایداری وارد مصادیق انتخاباتی نشده است اما نظر شخصی بنده این است که نیروی کارآمد بسیاری وجود دارد اما فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید بتواند بهترین، کوتاه‌ترین راه حل‌ها را برای فرصت‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد تا بتواند امور مملکت را پیش برده و همچنین مواردی چون چشم انداز بیست ساله را نیز در نظر داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.