نشست مجدد زمین در خیابان ولیعصر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر (عج) و در پی آن نشست زمین خبر داد.

سید علیرضا علوی رضوی، در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام وقوع نشست خیابان در محدوده خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان فرهنگ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، گروه نجات یک را به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه ترکیدگی لوله سبب نشست زمین شده و مساله ربطی به مترو نداشته است، خاطرنشان کرد: این گودال که در مسیر خط ویژه اتوبوس ایجاد شده، سه متر عمق و در حدود ۱۰ متر نیز عرض دارد.

وی زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت ۱۶ امروز اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون تیم‌های آتش‌نشان در محل حاضر هستند و با امن کردن محل و کشیدن نوارهای خطر عملیات خود برای ایمن‌سازی محل را آغاز کرده‌اند.

سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رییس پلیس راهور تهران نیز در این خصوص به ایسنا گفت: در پی نشست زمین در جنوب میدان منیریه در خیابان ولیعصر(عج) در لاین اتوبوس‌های تندرو، پلیس این محدوده را مسدود کرد.

وی افزود: بر این اساس خودروهایی که از جنوب به شمال قصد تردد دارند از ولیعصر(عج) مولوی به سمت غرب و اتوبوس‌هایی که از شمال به جنوب قصد تردد دارند در میدان منیریه به سمت غرب هدایت می‌شوند.

جانشین رییس پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: نشست زمین در خیابان ولیعصر(عج) مشکل خاصی ایجاد نکرده و پلیس برای ایمن‌سازی و استقرار خودروهای شرکت آب و فاضلاب نسبت به انسداد این بخش اقدام کرده است.

به گفته وی هم‌اکنون نیروهای امدادی در حال رفع مشکل هستند که امیدواریم بزودی مشکل برطرف شده و خیابان ولیعصر(عج) مجددا بازگشایی شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.