نشست مدیران عامل بانکهای دولتی دربجنورد

۱۵ام بهمن ،

بینا- نشست بررسی مصوبات سفر رهبری به استان خراسان شمالی روز یکشنبه با حضور معاون صندوق توسعه ملی، مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، صنعت و معدن با حضور معاون بانکی و بیمه ای وزارت امور اقتصادی و دارایی در بجنورد برگزار شد.
به گزارش بینا، استاندار خراسان شمالی به ایرنا اظهار کرد:‌ در این نشست مصوبات هیات دولت در راستای سفر رهبر معظم انقلاب در این استان که مربوط به حوزه وظایف بانک ها بود مورد بررسی قرار گرفت.
ˈمحمود احمدی بیغشˈ افزود: مدیران عامل بانک ها برای پرداخت تمام تسهیلات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان به منظور تامین زیرساخت ها و سایر بخش های خدماتی و رفاهی قول مساعد دادند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، هیات دولت در حضور معظم له نشستی برگزار کرد که بیش از ۲۰۰ مصوبه داشت و بعضی از این مصوبات مبتنی بر پرداخت تسهیلات برای امور زیربنایی و یا درخواست مردم بود.
وی اضافه کرد: تمام مصوبات این سفر برای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان شمالی مکتوب شده که در اختیار مدیران بانک های دولتی در استان قرار گرفته است.
استاندار خراسان شمالی میزان تسهیلات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان را افزون بر ۲۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:‌ مدیران اجرایی استان به خصوص بانک ها موظف به اجرای مصوبات سفر رهبری می باشند و مدیرانی که توانایی اجرای این مصوبات را ندارند باید از میز ریاست خداحافظی کنند.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان سبب تحول اساسی در استان می گردد.
ˈموسی الرضا ثروتیˈ اظهار کرد: بخش بسیاری از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب که جنبه زیربنایی و رونق تولیدی داشته در قالب تسهیلات بانکی است که باید از سوی بانک ها اجرایی شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از مدیران عامل بانک های دولتی در سطح ملی خواست تا این مصوبات را اجرایی کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۹ تا ۲۶ مهرماه سال جاری مهمان مردم خراسان شمالی بودند که هیات دولت در راستای سفر معظم له ۲۰۰ مصوبه را با اعتبار ۳۸ هزار میلیارد ریال مصوب کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.