نشست مشترک کمیسیون انرژی با انجمن سازندگان تجهیزات نفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز(سه‌شنبه) این کمیسیون با انجمن سازندگان تجهیزات نفت گفت:‌ در جلسه مذکور قرار شد مناقصات بین‌المللی در صورت حضور تولیدکننده داخلی ممنوع شود.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در ملجس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح نشست صبح امروز (سه‌شنبه) کمیسیون انرژی گفت: اعضای کمیسیون انرژی امروز نشست  مشترکی با  انجمن سازندگان تجهیزات نفت برگزار کردند و در این نشست به طرح مشکلات و پیشنهادات خود  پرداختند.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه سیاست‌های کلی سازندگان تجهیزات نفت، رفع موانع برای توسعه پایدار تولید داخلی صادرات‌محور است راهکارهایی از سوی آنها مطرح و مقرر شد تا در  جلسات آتی نشست مشترکی نیز با حضور وزیر نفت و انجمن سازندگان تجهیزات نفتی برگزار شود.
 
عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه انجمن سازندگان تجهیزات نفت در این نشست درخواستی را مطرح کردند که در خواست به حقی بود، نیز اظهار داشت: قرار شد مناقصات بین‌المللی در صورتی که تولیدکننده داخلی برای کالاهای مورد نظر صنایع نفت وجود داشته باشد ممنوع شود.

انتهای پیام/س۲
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.