نشست مشترک دانشگاه واحد شهر ری با مدیریت شهرک صنعتی شمس آباد

شنبه ۱۷ تیر – ۱۰:۱۰:۵۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

در راستای توسعه ارتباط صنایع، دفتر ارتباط با صنعت واحد شهر ری، اقدام به برگزاری نشستی در شهرک صنعتی شمس آباد، با مدیریت این شهرک نمود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در این نشست که با حضور مدیر شهرک صنعتی شمس آباد، معاون پژوهش و فناوری، رئیس دانشکده علوم پایه و رئیس اداره ارتباط با صنعت واحد برگزار گردید، خانم دکتر مشایخی معاون پژوهش واحد به شرح توانمندی های واحد در خصوص ارتباط با صنایع، معرفی گروه های علمی واحد، توانمندی های آزمایشگاهی، راه های ارتباطی ممکن و …پرداختند.
در ادامه رئیس دانشکده علوم پایه در خصوص توانمندی های استادان و دانشجویان و پتانسیل بالای واحد شهر ری، به منظور رفع نیازهای صنعت، مواردی را بیان نمودند.
در این زمینه رئیس اداره ارتباط با صنعت، به ارائه آمار و اطلاعات تهیه شده در خصوص طرح ها و پایان نامه های انجام شده نمود. ایشان در ادامه از برنامه های در حال اجرا و رشته های فعال جهت اعزام کار آموز و… مطالبی مطرح کردند.
همچنین مهندس ولایتی مدیریت شهرک، ضمن معرفی شهرک صنعتی شمس آباد، مطالبی را در رابطه با  موانع ارتباط صنعت و دانشگاه مطرح وآمادگی این مجموعه را جهت همکاری با دانشگاه اعلام نمود. در پایان  موارد ی برای آغاز این همکاری مورد توافق طرفین قرار گرفت. از جمله این موارد: همکاری با دانشجویان این واحد جهت انجام پروژه، همکاری با مرکز رشد و …. می باشد که مورد توافق طرفین قرار گرفت.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۱۰۱۰۵۹۴۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.