نشست نقد و بررسی ” دختران حوا” روی آنتن شبکه تهران

۲۳ام بهمن ،

نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» با حضور مقیسه مدیر شبکه تهران ، کریمان مدیر گروه فرهنگی- اجتماعی شبکه تهران ،حسین سهیلی‌زاده (کارگردان)، عزیز علیزاده (تهیه کننده)، زامیاد سعدوندیان نویسنده ، بازیگران این مجموعه پوریا پورسرخ، امیرحسین رستمی، نازنین کریمی ، ساغر شکوری و محمد جلیلوند منتقد و اعضای باشگاه مخاطبان شبکه تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد که مشروح آن امروز ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۰ دقیقه پخش می گردد. 

بنا بر این گزارش ، داستان سریال ” دختران حوا” دربارهٔ زنی به نام ثریا است که وی در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددکار زندان کمک می طلبد . در این راه شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجرا های مختلف می گردد. همچنین این سریال به داستان زندگی  سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ های متفاوت زندگی می کنند ، اشاره و آن را به تصویر می کشد. 

این سریال در ۳۴ قسمت ۳۰ دقیقه ای آماده شده و در این سریال جمعی از شناخته ترین بازیگران برای ایفای نقش های مختلف حضور دارند که عبارتند از یکتا ناصر در نقش شیوا ، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد ، امیر حسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران ، گوهر خیر اندیش در نقش ثریا ، ایرج راد در نقش دکتر شمس و…… /ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.