نشست نهایی کفاشیان ورئیس کمیته فنی AFC

    به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این نشست که با حضور فریدون معینی رئیس کمیته جوانان و علی تارقلی زاده عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد جیمز سلبی رئیس کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من از مهمانوازی فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم و از جلساتی که با کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال داشتم لذت بردم.

وی ادامه داد: کمپ تیم های ملی امکانات مناسبی دارد و زمین های تمرینی خوبی در این کمپ دیده می شود. با توجه به بازدیدی که من از امکانات کمپ تیم های ملی داشتم  با احداث یکی دو مرکز مربوط به آب درمانی و استخر و همچنین بخش آنالیز فنی و با توجه به هتل هایی که در این کمپ وجود دارد آکادمی ملی فوتبال ایران می تواند تبدیل به آکادمی بین المللی آموزشی فوتبال آسیا شود.

سلبی در ادامه گفت: کنفرانس بین المللی علم و فوتبال مورد موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته و ما سه نماینده را برای سخنرانی معرفی خواهیم کرد.

وی درباره جلساتش با روسای کمیته ها گفت: جلسات خوبی با رئیس کمیته فوتبال بانوان ، آموزش و جوانان داشتم. درجلسه با کمیته بانوان درباره ارتقای فوتبال بانوان و مربیگری فوتبال بانوان با هماهنگی کمیته آموزش بحث های خوبی داشتیم. البته دراین باره باید بگویم که کمیته آموزش در بحث آموزش مدرسان و تکنیکال پروجکت و برگزاری دوره های داخلی تلاش بیشتری داشته باشد و ارتقای مسایل آموزشی و کنترل کیفیت آنها باید در دستور کار باشد. البته من طرح منطقه بندی کمیته جوانان برای استعدادیابی و توسعه فوتبال پایه در کشور را پسندیدم. ضمن اینکه برنامه های تمرینی مناسب در فوتبال بانوان و فوتبال پایه می تواند کمک زیادی به پیشرفت فوتبال ایران کند چرا که فوتبال ایران پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد.

سلبی در پایان گفت:به هر ترتیب کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده پذیرش پیشنهادهای فدراسیون فوتبال ایران است و این بازدید و نشست ها در واقع شروع کار است و پایان کار نیست. من خوشحال هستم که فدراسیون فوتبال ایران یکی از فدراسیون های نمونه  وخوب فوتبال آسیاست و در گزارشهایم حتما به این نکات اشاره خواهم کرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.