نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی دوشنبه برگزار می‌شود

۱۴م دیماه ،

55-144.jpg

نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دوشنبه ۱۸ دی ماه در محل معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،حسین همتی سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: در این نشست که به صورت فصلی برگزار می‌شود هم اندیشی و هماهنگی دربارهٔ موضوعات پیشرو در کانون‌های قران و عترت دانشگاه‌ها صورت گرفته و برنامه‌های مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز تشریح می‌شود تا در زمان اجرا کمترین ابهامی بوجود نیاید.

وی از جمله بحث‌های نشست پیشرو را تشریح نحوه هزینه کرد بودجه‌های قرآنی دانست و افزود: مهمترین دغدغه ما در وزارت بهداشت انجام کارهای با کیفیت با بیشترین دقت نظر است و سعی می‌کنیم کمترین نقایص را در انجام برنامه‌ها با برنامه‌ریزی درست و به موقع داشته باشیم.

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: هزینه کردن بودجه‌ها به هر طریق و بدون حساب و کتاب در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت بی‌معناست و ما اگر می خواستیم مانند بعضی دستگاهها عمل کنیم براحتی می توانستیم با برگزاری چند جشنواره همه بودجه را خرج کنیم ولی ساعتها برنامه‌ریزی برای نوشتن برنامه هزینه کرد خود نشان از اهتمام ما بر حفظ بیت المال دارد.

وی افزود: برای دانشگاه‌ها دستورالعملی برای هزینه کرد بودجه نیم درصد تنظیم شده است و بر اساس همان هم گزارش ها را جمع بندی خواهیم نمود.

همتی هم اندیشی در رابطه با جشنواره‌های اساتید و کارکنان و دانشجویان را از دیگر دستورات نشست کارشناسان قرآن و عترت دانست و افزود: به نظر ما برای برگزاری بهتر جشنواره‌ها می‌توان تغییراتی را اعمال کرد که در این جلسه محتوای آن را مورد بحث قرار خواهیم داد.

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت هم‌اندیشی در رابطه با کنگره‌های قرآن پژوهی و طب، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، حلقه‌های قرآنی و غیره را از دیگر برنامه‌های نشست کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برشمرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.