نشست هم اندیشی شبکه چهار سیما با مخاطبانش

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

نشست هم اندیشی شبکه چهار سیما با مخاطبان فعال در مصلی تهران همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ از مخاطبان شبکه چهار سیما جهت حضور در نشست روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۰تا ۱۲ واقع در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی مطبوعات سرای روزنامه نگاران دعوت شده است.
بنابراین گزارش؛ مخاطبان در این نشست ضمن آشنایی با سایر اعضاء باشگاه مخاطبان می توانند ، درخواست ها، پیشنهادها و نظرات خود را درباره برنامه های شبکه چهار در جلسه پرسش و پاسخ با مدیران این شبکه در میان بگذارند.
همچنین؛ باشگاه مخاطبان شبکه چهار سیما به نشانی «club.tv4.ir» یکی از پرمخاطب ترین باشگاه های تلویزیونی است که امکان تعامل و تبادل نظر بهتر مخاطبان با مسؤلان و برنامه سازان شبکه را فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش؛ این نشست که با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار می شود از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد و به قید قرعه به مناسبت نوزدهمین دوره نمایشگاه به ۱۹ نفر از مخاطبان فعال باشگاه که در نشست حضور دارند، جوایزی اهداء خواهد شد.
همچنین؛در باشگاه مخاطبان شبکه چهارسیما بینندگان می توانند با ارائه نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای علمی و کارشناسی و همچنین ایده پردازی این شبکه را در ارائه هر چه بهتر تولیدات و برنامه های خود یاری رسانند.
 گفتنی است؛ در باشگاه مخاطبان تمام امکانات و خدمات از جمله فایل تصویری ، صوتی ، فایل متنی برنامه ، معرفی برنامه و عوامل تولید و همچنین امکان مشارکت در تولید برنامه فراهم شده است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.