نشست “هم اندیشی موسیقی محرم” برگزار می گردد

۲۸ آبان ،

همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم حسینی(ع)، به همت انتشار یافتنات سوره مهر، نشست “هم اندیشی موسیقی محرم” برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در نشست “هم اندیشی موسیقی محرم” با حضور حاتم عسگری فراهانی، مدرس و پیشکسوت موسیقی آوازی، رضا مهدوی، پژوهشگر و نوازنده موسیقی و متین رضوانی‌پور، نویسنده کتاب نوحه‌خوانی در شوشتر، پیشینه و جایگاه فعلی موسیقی مذهبی خصوصا موسیقی محرم مورد بررسی قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش تفسیری؛ نشست “هم اندیشی موسیقی محرم” ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰:۳۰ در سالن کنفرانس انتشار یافتنت سوره مهر برگزار خواهد شد و حضور در آن برای همه علاقه‌مندان آزاد است.
شایان ذکر است؛ حاتم عسگری فراهانی از هشت سالگی آواز‌خوانی را نزد حسینعلی نکیسا با تعزیه آغاز کرده و بعد از نیم قرن فعالیت در عرصه موسیقی آوازی ایران هم اکنون در آستانه ۷۸ سالگی و مشغول پژوهش در زمینه آوازهای موسیقی ملی و مذهبی ایران است.
گفتنی است؛ رضا مهدوی مدیر پیشین مرکز موسیقی حوزه هنری، پژوهشگر و نوازنده موسیقی است و متین رضوانی پور نیز پژوهشگر و نویسنده کتاب “نوحه‌خوانی در شوشتر” تولید مرکز موسیقی حوزه هنری و انتشار یافته توسط انتشار یافتنات سوره مهر است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.