نشست چگونگی تبلیغ حجاب در جامعه دینی برگزار شد

یکشنبه ۲۸ خرداد – ۰۳:۴۱:۴۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- نشست “چگونگی تبلیغ حجاب در جامعه دینی” با حضور یکصد طلبه و استاد در مدرسه علمیه مجتهده امین اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ “محمد حسن قدیری ابیانه” سفیر سابق ایران در کشورهای استرالیا و مکزیک گفت: حجاب و حیای زن ایرانی از مهمترین اهداف حمله دشمن در جنگ نرم است.
موسس انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در ایتالیا افزود: در اسلام، ارزش اجتماعی زن به قد، وزن، رنگ پوست، مدل بینی و امثال آن نیست بلکه ارزش واقعی همه انسان ها به ایمان، علم، عمل صالح، نقش مادری و تجربه زندگی است.
وی با بیان اینکه در جوامع غربی زیبایی های ظاهری، ارزش اجتماعی محسوب می شود، ادامه داد: به همین لحاظ زنان در جوامع غربی عموماً بصورت دائم دچار استرس هستند.
این کارشناس روابط بین الملل ادامه داد: در جوامع اسلامی که ضوابط اسلامی رعایت می شود زنان و به تبع آن جامعه از آرامش بیشتری برخوردارند.
قدیری ابیانه اظهار داشت: اسلام خواستار تقویت جذابیت در روابط زناشویی و حذف کامل آن از روابط اجتماعی است چرا که زیبایی و جذابیت در اسلام یک نعمت صرفاً زناشویی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: غرب با بهره گیری از جذابیت های ظاهری زنان، ارزش آنها را در حد تبلغ برای کالاهای تجاری کاهش داده است.
گفتنی است دکتری قدیری ابیانه از فعالان بین المللی است و تاکنون صدها نفر از طریق معرفی اسلام توسط وی به اسلام گرویده اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۱۵۴۱۴۲۴۹۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.