نصب آبنمای پرتابل پویا در بلوار کشاورز

۳۰م دیماه ،

اداره زیبا سازی حوزه معاونت امور شهر و فضای سبز منطقه ۶ از احداث آبنمای پرتابل پویا در بلوار کشاورز تقاطع خیابان قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، شهرامی‌فر با اعلام این خبر افزود: به منظور زیبا سازی فضای شهری، اداره زیبا سازی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه اقدام به احداث آبنمای پرتابل پویا به ابعاد  در ۲ متر با ۲۹ فواره کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در این آبنما با استفاده از نورافکن‌های LED با پرتو نوری ۲۵۶ رنگ امکانی را فراهم شده است تا با بازی همگون آب و نور کنار یکدیگر، علاوه بر حفظ ارزش و قدمت این مکان، پویایی خاص را ایجاد نماید.
شهرامی‌فر در ادامه اظهار داشت: در این آبنما سرعت تغییر حرکت آب می‌تواند متناسب با فضا و یا مناسبت‌های ملی و مذهبی با اجرای ده‌ها حالت موزون آب و نور اجرا گردد که سبب آرامش و شادابی عابرین می‌شود.
* اجرای نقاشی دیواری در شهرک والفجر
شهرامی‌فر همچنین از اجرای طرح ماندگار نقاشی دیواری با استفاده از کاشی شکسته در شهرک والفجر خبر داد.
وی در ادامه عنوان داشت: به منظور زیبا سازی فضاهای شهری و رفع آلودگی بصری، اداره زیبا سازی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه اقدام به اجرای طرح ماندگار نقاشی دیواری با موضوع محراب در شهرک والفجر بر روی دیوار مقابل مسجد نموده است.
* اجرای نقاشی دیوار در زیر گذر سعدی
شهرامی‌فر همچنین در ادامه از اجرای عملیات نقاشی دیواری در محدوده زیر گذر سعدی، تقاطع خیابان انقلاب خبر داد.
وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ضرورت زیبا سازی فضاهای شهری و به منظور آرامش بصری شهروندان و همچنین هویت بخشی محلات، اداره زیبا سازی منطقه اقدام به اجرای عملیات نقاشی دیواری در محدوده زیر گذر سعدی تقاطع خیابان انقلاب به متراژ تقریبی ۷۰۰ متر مربع نموده است.
شهرامی‌فر با اشاره به دیگر اقدامات زیبا سازی صورت پذیرفته خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات صورت پذیرفته شده نورپردازی تندیس شهید جان آرا در محل تقاطع شهید گمنام خیابان جهان آرا بوده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.