نصب آبگرمکن خورشیدی در بوستانهای منطقه ۸

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هشت ، از نصب آبگرمکن خورشیدی در بوستان های سطح منطقه خبر داد .

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت ، حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و تامین تامین آبگرم مورد نیاز در سرویس های بهداشتی موجود در بوستان ها؛ آبگرمکن خورشیدی در سه بوستان شرق تهران نصب شد.
 
وی از نصب چراغ های خورشیدی سولار در بوستان های سطح محدوده  خبر داد و افزود: این لامپ ها علاوه بر زیبایی بوستان ها نقش موثری در تامین امنیت شهروندان در شب هنگام دارند.
 
فرخی با اشاره به اجرای طرح افزایش سرانه فضای سبز با همکاری شهروندان در این منطقه گفت: با توجه به محدودیت زمین در این منطقه، تلاش داریم با افزایش فضای سبز عمودی ، سرانه فضای سبز شهروندان را توسعه دهیم.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عبدالمجید:

    جناب اقای حمیدرضا فرخی,اینجانب عبدالمجید مومنایی در پارک علم و فناوری کرمان موفق به ساخت ابگرمکن خورشیدی با تراکر ممانیکی شده و تعداد زیادی از این دستگاهها در مناطقی از کرمان نصب شده است.با توجه به راندمان بسیار بالا و قیمت مناسب و همچنین داخلی بودن این صنعت که به نظر کارشناسان در دنیا بی نظیر است پیشنهاد میگردد که تعدادی از انها در مناطق پیش گفته نصب گردد تا اهمیت این صنعت بر جنابعالی نیز محرز گردد.
    با تشکر.عبدالمجید مومنایی -۰۹۱۳۳۴۱۲۴۶۴

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.