نصب آسانسور در مدارس

۲۴اردیبهشت،

حداکثر طبقات در دوره ابتدایی دو طبقه، در دوره راهنمایی سه طبقه و در دوره متوسطه چهار طبقه است و این در حالیست که در بعضی مدارس تازهالاحداث شاهد نصب آسانسور هستیم.

به گزارش Consbank، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ساخت مدارس تازه به تعداد طبقات توجه ویژه دارد و تعداد طبقات مدارس در هر دوره تحصیلی متفاوت است. بر اساس اعلام این سازمان، حداکثر طبقات در دوره ابتدایی دو طبقه، در دوره راهنمایی سه طبقه و در دوره متوسطه چهار طبقه است.

در بعضی از مدارس تازهالاحداث شاهد نصب آسانسور هستیم و این سؤال پیش آمد که آیا مدارس می‌توانند تعداد طبقات بیشتری داشته باشند و نصب آسانسور به چه سببی است؟

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: تعداد طبقات مدارس در هر دوره تحصیلی بر اساس مبنای علمی تعیین شده است.

وی ادامه می‌دهد: نصب آسانسور در مدارس به منزله افزایش طبقات و استفاده دانش‌آموزان نیست بلکه برای استفاده دانش‌آموزان بیمار، والدین آنها و فرهنگیان است. رئیسی اضافه می‌کند: تأکید ما این است دانش‌آموزان در مدارس متناسب با سن خود درس بخوانند و استفاده از آسانسور برای دانش‌آموزان پیشنهاد نمی‌شود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.