نصب دوربین ثبت تخلف در بزرگراه امام علی(ع)

۱۰م اسفند ،

۱۵۰ دوربین ثبت تخلف در بزرگراه امام علی(ع) نصب می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از آنجا که امروزه تخلفات در معابر شهر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است استفاده از این دوربین های ثبت تخلف نیز سبب می شود تا حضور نیروهای انسانی کمتر شود و به تبع آن از برخوردهای فیزیکی نیز کاسته شود .
شرکت کنترل ترافیک شهر تهران در راستای هوشمندسازی معابر بزرگراهی و تونل ها اقدامات گسترده ای را در دست دارد که در همین راستا هم در بزرگراه امام علی(ع) که سال آینده به بهره برداری می رسد، بیش از ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف نصب خواهد شد. 
بر اساس این گزارش: از آنجا که تونل نیایش به عنوان دومین تونل بلند شهری در جهان مطرح است و اولین تونلی است که بیش از یک خروجی دارد و شاخه های متعددی برای ورود و خروج به تونل تعبیه شده است ، ایمنی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
همچنین از سوی دیگر ارتباط این تونل با بزرگراه طبقاتی صدر نیز به سبب شکل خاص طراحی شده از حساسیت بسیاری برخوردار است که به همین سبب نصب سیستم های هوشمند و امدادرسانی به موقع از جمله عواملی است که در همان ابتدای ساخت مدنظر قرار گرفت .
اعمال مدیریت هوشمند در ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز مهمترین اقدام  شرکت کنترل ترافیک در سال آینده خواهد بود  که امیدواریم از این طریق دیگر شاهد عبور رانندگان از چراغ قرمز نیز نباشیم ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.