نصب دوربین مخفی در دستشویی عمومی برای باج خواهی

کدخبر: ۵۸۸۲۶

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد – ۲۱:۰۳

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

نصب دوربین مخفی در دستشویی عمومی برای باج خواهی

فرد ناشناسی که با کارگذاشتن دوربین مخفی داخل یکی از دستشویی های عمومی قصد داشت از زنی باج خواهی کند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

ممتاز نیوز، این پرونده زمانی گشوده شد که زن جوانی نامه ای الکترونیکی دریافت کرد که در آن چند تصویر عجیب از او وجود داشت.
این عکس ها از طریق دوربین مخفی در یک دستشویی عمومی گرفته شده بود و همراه آن پیامی تهدید آمیز نیز خطاب به این زن ارسال شده بود و در آن فرد ناشناسی زن جوان را تهدید کرده بود که اگر به خواسته های او عمل نکند این تصاویر منتشر خواهد شد.
بنا براین گزارش، زن جوان با حضور در دادسرای ناحیه ۳۱ تهران خواستار رسیدگی به این موضوع شد. او در بیان جزئیات این ماجرا به بازپرس پرونده گفت: چند روز قبل وقتی به یکی از پارکهای شمال شهر رفته بودم از دستشویی عمومی استفاده کردم. آن روز هیچ اتفاق بدی برایم نیفتاد و من هم با مورد مشکوکی رویرو نشدم اما چند روز بعد از آن یک پیام الکترونیکی دریافت کردم که در آن چند عکس از داخل دستشویی برایم فرستاده شده بود. از دیدن این عکس ها شوکه شده و ترس و وحشت همه وجودم را فرا گرفته بود. از آن روز به بعد احساس ناامنی عجیبی دارم.
 شاکی ادامه داد: نمی دانم این عکس ها چطور تهیه شده است اما فرد ناشناس در پیامش من را تهدید کرده است اگر به خواسته های شیطانی اش تن ندهم یا این موضوع را به پلیس اطلاع دهم عکس ها را در اینترنت منتشر می کند. وقتی بازپرس پرونده از این زن خواست فردی را بعنوان مظنون معرفی کند او گفت با هیچ کس مشکلی ندارد و  در این مورد به هیچ کس مشکوک نیست. با این حال پرونده برای انجام تحقیقات و برملا شدن پشت پرده این دسیسه به پلیس آگاهی ارسال شد.
 بر اساس این گزارش هم اکنون به دستور بازپرس پرونده افسران پلیس پایتخت در تلاش اند تا عامل کار گذاشتن دوربین مخفی در دستشویی عمومی را شناسایی و دستگیر کنند.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.