نصب دوربین های کنترل سرعت در منطقه ۲۰ آغاز شد

۲۷فروردین۱۳،

نصب دوربین های کنترل سرعت در منطقه ۲۰ آغاز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از نصب دوربین های ثبت تخلف و کنترل سرعت برای اولین بار در یکی از مهمترین بزرگراه های این منطقه خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر،  علیرضا اسفراینی نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادف های احتمالی در شریان های اصلی شهر، نصب دوربین های ثبت تخلف و کنترل سرعت در سه مقطع از بزرگراه شهید آوینی آغاز شده است.

اسفراینی نژاد نقش سیستم های ثبت مکانیزه تخلف را در کاهش آمار سوانح و تصادف ها موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بزرگراه شهید آوینی یکی از مهمترین و پرترددترین شریان اصلی این منطقه محسوب می گردد و اکثریت زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز از این شریان اصلی عبور می کنند، سه مقطع خیابان سلمان فارسی، فروشگاه شهروند و پمپ گاز در این بزرگراه برای نصب دوربین های کنترل سرعت در نظر گرفته شد که به زودی عملیات عمرانی آن نهایی می گردد.

وی در پایان به اجرای خط کشی محوری دوجزئی در شبکه معابر شهری منطقه ۲۰ نیز اشاره کرد و افزود: خط کشی محوری دوجزئی روش تازهی است که از کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و شفافیت رنگ برخوردار است که برای اولین بار در خیابان پروین اعتصامی اجرای این خط کشی انجام شده است.

چهارشنبه ۲۸ فروردین   ۱۱:۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.