نصب دیوار کوب تصاویر شهدا در محلات منطقه ۲۱

۴ م دیماه ،

نصب دیوار کوب تصویر ۳۵۰ شهید منطقه ۲۱ که همزمان با برگزاری یادمان شهدای این منطقه با حضور شهردار تهران رونمایی شده بود ، در سطح محلات این منطقه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۱،مجید نظام آبادی فرمانده حوزه بسیج شهدای منطقه با بیان اینکه هدف از این کار گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای اهداف مدیریت شهری در حفظ شأن و مقام شامخ شهیدان است،گفت:با این اقدام خوب قابل تحسین شهرداری،کلانشهر تهران مترنم به عطر شهدا می شود و همه ما شهدا و آرمان هایشان را بیشتر خواهیم شناخت و در جهت حفظ آنها گام بر میداریم.

 وی افزود:همچنین جملاتی از وصیت نامه آن عزیزان گلگون کفن و جاودان که با خون خود کشور و ملت ایران را بیمه کردند زینت بخش این دیوارکوب ها است تا همگان از شخصیت و افکار آن بزرگ مردان تاریخ کشور سرفراز ایران اسلامی آگاه شوند.

 فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۱ اظهار داشت:در سطح منطقه ۳۵۰ شهید وجود دارد که برای هر شهید یک تصویر دیوار کوب تهیه شده است که هدف ما ترجیحا نصب این دیوار کوب ها بر سر در خانه های آن عزیزان است،تا تمامی اهالی و شهروندان با شهدای منطقه خود آشنا شوند. وی در ادامه با بیان اینکه این اقدام با همکاری امور ایثار گران و زیبا سازی شهرداری تهران انجام می شود گفت:محوریت این اقدام ارزشی در سطح شهر تهران با سازمان بسیج شهرداری تهران است که در مناطق این وظیفه بر عهده حوزه بسیج آن منطقه قرار می گیرد.

 نظام آبادی تصریح کرد:برای نصب و جا نمایی این دیوار کوب های جدید در سطح مناطق، سازمان زیبا سازی آن منطقه نیز نظارت دارد تا این اقدام شایسته در راستای حفظ ارزش های شهدا به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن به سرانجام برسد و زیبایی و شکوه خاصی به شهر بدهد و حرکتی در جهت زیبا سازی فضای شهری نیز باشد.

 فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۱ در پایان یادآورشد:نصب و جانمایی این دیوار کوب ها باید تا ایام دهه مبارک فجر به اتمام برسد و در این مسیر همراهی و همکاری خانواده های شهیدان برای هرچه بهتر و سریعتر انجام شدن این کار غیر قابل چشم پوشی است و خانواده شهدا جهت دادن اطلاعات کامل و دقیق و عکس شهیدشان می توانند به حوزه بسیج منطقه مراجعه کرده تا دیوارکوب ها با شناسنامه کامل از شهدا آماده و مهیای نصب در سطح محلات شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.