نصب نمایشگر هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران

نصب نمایشگر هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس جنوب تهران

عصرخودرو : در مرحله اول ۲۰ ایستگاه بر‌تر این منطقه از جمله پارکینگ شهرری، مترو شهرری، میدان معلم، بیمه حسین آباد، چهارراه خط آهن، صفائیه، رفاه و امامزاده عبداله آماده نصب نمایشگرهای هوشمند هستند.

به نقل از ایلنا، به دنبال اجرای طرح زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها برای نخستین بار در شهر تهران، نمایشگرهای هوشمند در ۴۰ ایستگاه اتوبوس منطقه ۲۰ نصب می‌شود.

علیرضا اسفراینی‌نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به اجرای طرح زمانبندی حرکت اتوبوس‌های شهر تهران به صورت آزمایشی در منطقه ۲۰ گفت: نمایشگرهای هوشمند در ۴۰ ایستگاه اتوبوس واقع در محورهای پرتردد و کلیدی این منطقه به زودی نصب می‌شود.

اسفراینی‌نژاد به لزوم اطلاع از زمان حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در جهت ترغیب شهروندان در استفاده از آن تاکید کرد و اظهار داشت: با نصب تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌ها، مبادی و مقاصد، زمان دقیق رسیدن اتوبوس‌ها و زمان سفر، برای مسافران مشخص می‌شود و به طور دقیق می‌توان مشخص کرد که هر یک از اتوبوس‌ها در چه بخش از مسیر قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه نصب نمایشگر‌های مورد اشاره در دو مرحله انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۲۰ ایستگاه بر‌تر این منطقه از جمله پارکینگ شهرری، مترو شهرری، میدان معلم، بیمه حسین آباد، چهارراه خط آهن، صفائیه، رفاه و امامزاده عبداله آماده نصب نمایشگرهای هوشمند هستند.

گزینش ایستگاه‌های منتخب براساس میزان تردد مسافران و محورهای اصلی این منطقه بوده است که نصب صندلی‌های استاندارد، ‌ نصب سایبان‌های جدید و رنگ آمیزی و رفع نواقص احتمالی ایستگاه‌های منتخب نیز همزمان با نصب نمایشگرهای هوشمند انجام می‌شود.

جمعه ۱۹ خرداد   ۱۰:۲۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.