نصب ۹۵۰ دستگاه تردد شمار خودرو

۲۴م اسفند ،

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ۹۵۰ دستگاه تردد شمار خودرو، نوروز ۹۲ در مراکز کنترل نرافیک راههای کشور نصب می گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، شهریار افندی زاده  اظهار داشت: همه مردم می توانند از طریق سامانه اینترنتی از وضعیت تراکم ترافیکی محورهای اصلی کشور مطلع شوند.

 

وی تلفن گویا ۱۴۱ را از دیگر سامانه ارتباطی مردم برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور عنوان کرد و بیان داشت: امسال فرم نظر سنجی با هداف آگاهی از نواقص احتمالی خدمات و در نتیجه بالا بردن خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای بین مسافران توزیع می گردد.

 

افندی زاده بر اهمیت ایمنی و رضایت مندی مسافران در سفر های نوروزی اشاره کرد و گفت: کاهش تصادفات جاده ای و انجام سفر با آرامش از برنامه های جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است.

 

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد جابجایی در کشور  جاده ای است، ادامه داد: ۴۴۰ مجنتمع خدماتی و رفاهی در کشور فعال بوده که مسافران می توانند برای کم کردن خستگی و ادامه رانندگی با  آرامش از این مجتمع ها استفاده کنند.

 

افندی زاده به اهمیت محور هراز مازندران اشاره کرد و گفت: این محور اهمیت خاصی برای مردم ایران دارد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه تا پایان نیمه دوم سال آینده ۶۰کیلومتر محور هراز  از محدوده تهران چهار خطه خواهد شد، ادامه داد: از ۱۱۰کیلومتر مسیر محدوده مازندران تاکنون ۳۵ کیلومتر سه و چهار خطه شده که با اختصاص بودجه این روند رو به افزایش است.

 

وی گفت: ۹ پل در این محور در دست ساخت بوده که تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به فعالیت ۱۱ پیمانکار در محور هراز  محدوده مازندران اظهار داشت: محور هراز برای تهران از اهمیت خاصی برخوردار است.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.