نصرتی: از چین پیشنهاد دارم اما در تراکتورسازی می‌مانم/می‌خواهیم پدیده لیگ قهرمانان شویم

۲۷م آذر ،

Amir Kholoosi-21-21.jpg

بازیکن ملی‌پوش تیم تراکتورسازی می‌گوید نتیجه در مسابقاتی نظیر غرب آسیا اهمیتی ندارد که بخواهیم به خاطر آن به تیم جوان ایران انتقاد کنیم.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حذف تیم ملی از مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: تیم ملی با بازیکنانی که تجربه کمی داشتند پا به این مسابقات گذاشت. مهم این است که تجربه بین‌المللی این بازیکنان بیشتر شود و نتایج در چنین رقابت‌هایی اهمیت ندارد و ما باید به فکر دیدارهای مهم پیش‌رو در انتخابی جام جهانی باشیم.

وی در خصوص وضعیت خود و تراکتورسازی هم گفت: کمی کشاله پایم درد می‌کند، ولی مشکل خاصی نیست. تیم نیز وضعیت مناسبی دارد و بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و ان‌شاءالله در چند روز آینده هم تمرینات بهتری را انجام می‌دهیم تا به آمادگی کامل برای بازی با داماش گیلان برسیم.

نصرتی دربارهٔ بازی پیش‌روی این تیم در جام حذفی با داماش گیلان، بیان کرد: داماش تیم خوبی است و تیم می‌تواند از شرایط میزبانی استفاده کند. از زمانی که درخشان به این تیم آمده از لحاظ تاکتیکی بهتر شده است.

بازیکن تراکتورسازی ادامه داد: بازی کردن در زمین چمن مصنوعی برای داماش شرایط مثبتی ایجاد خواهد کرد اما ان‌شاءالله ما برای کسب سه امتیاز به رشت خواهیم رفت.

نصرتی دربارهٔ پیشنهاد خود از یکی از تیم‌های چینی، ادامه داد: به مدیر برنامه‌هایم پیشنهاد داده بودند و در حد صحبت بسیار کوتاه بوده است، ولی در حال حاضر با تراکتورسازی تا پایان فصل قرارداد داشته و به این تیم متعهد هستم.

وی دربارهٔ هم‌گروه‌های تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: هیچ تیمی در این گروه از پیش بازنده نیست. الشباب عربستان هزینه‌های بسیاری می‌کند و الجزیره نیز تیم خوبی است و با توجه به این که در امارات بازی کرده‌ام از این تیم شناخت دارم. الجیش قطر نیز اولین سال حضور خود را در این مسابقات تجربه خواهد کرد. با توجه به پشتوانه خوبی که از لحاظ هواداران پرشورمان داریم می‌توانیم پدیده مسابقات باشیم. تیم ما پتانسیل کسب نتایج مناسب را در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

بازیکن تراکتورسازی ادامه داد: ان‌شاءالله در بازی‌هایی که میزبان هستیم، حضور هواداران پرشورمان می‌توان به جذابیت‌های این مسابقات اضافه کند.

وی دربارهٔ مصاحبه چند روز پیش خودش در خصوص این که مسئولان باشگاه به تماس‌های من پاسخ نمی‌دهند، گفت: در حال حاضر مشکلات برطرف شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.