نصرتی: قرعه تراکتورسازی خوب است/ مصدومیت انگشت پا اذیتم می‌کند

به گزارش خبرآنلاین؛نصرتی ابتدا در مورد کار کردن با تونی اولیویرا وتمرینات این مربی می‌گوید:« تا الان همه چیز خوب بوده و مربی ما خیلی خوب تمرین می‌دهد. بیشتر تمرینات پرفشار و دوندگی ما همراه با توپ است و این باعث می‌شود که بازیکنان انگیزه داشته باشند و فشار کمتری به آنها وارد شود. در مجموع باید گفت که همه چیز خوب پیش می‌رود.»
برخی معتقدند تراکتور به دلیل از دست دادن چند مهره تاثیرگذار خود ضعیف شده است ولی نصرتی چنین نظری ندارد. او در این خصوص می‌گوید:« کارشناسان باید نظر بدهند ولی فکر می‌کنم اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی به تراکتور آمده‌اند. تیم ما در پستی‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داشت بازیکنانی خوبی گرفته است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. تراکتور امسال هم همراه با سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی است.»
از نصرتی در خصوص قرعه تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«‌من فکر می‌کنم قرعه خوبی داریم و در همان چند بازی اول باید امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنیم. دو بازی سخت هم با استقلال و سپاهان داریم که پشت سر هم است و باید امتیاز بگیریم.»
مدافع تراکتور در پایان در خصوص وضعیت خودش می‌گوید:«‌ شرایط خوبی دارم ولی مصدویت انگشت پا اذیتم می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.