نصرتی: هدف تراکتورسازی قهرمانی در لیگ برتر است

۳۰م دیماه ،

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز پیش از بازی حساس مقابل تیم ذوب آهن، گفت: تمام هدف ما قهرمانی در لیگ بوده و با تمام وجود تلاش می کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی آذربایجان شرقی، دربارهٔ ی بازی حساس هفته ی بیست و سوم تراکتورسازی مقابل سایپا گفت: تیم ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است. باشگاه ذوب آهن اول فصل، دچار یک سری مشکلاتی بود و گرفتار مسائل مالی شده بود. اما رفته رفته این تیم بهتر شد و از زمانی که فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی این تیم روی کار آمد، این تیم بسیار بهتر شد و چند بازیکن خوب گرفت. ما در نیم فصل اول یکی از باخت هایمان مقابل همین تیم ذوب آهن بود. بنابراین این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا به مصاف این تیم می رویم. از طرفی هم مطمئن هستیم تیم استقلال امتیاز از دست می دهد و ما تلاش می کنیم تا با برد در این بازی به صدر جدول برسیم.

وی دربارهٔ ی سرمربی ذوب آهن نیز خاطرنشان کرد: آقای فرهاد کاظمی مربی خوبی است و کارنامه ی درخشانی هم دارد و چیزی که برای ما مشخص است کسب پیروزی در این بازی است و ما باید در بازی های خانگی مان حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی همچنین دربارهٔ ی میزان آمادگی خود نیز گفت: شرایط آمادگی خودم خوب است، همچنین شرایط آمادگی تیم نیز خوب بوده و کم کم خود را برای بازی های آسیایی آماده می کنیم.

نصرتی در باره ی بازیکنان تازهی که در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم ملحق شدند، افزود: بازیکنان ملحق شده، همگی خوب می باشند. هم آقای کاظمیان که در این چند بازی مثمر ثمر بوده و پاس گل داده و گل هم زده است. آقای جاناتان نیز بازیکنان خوبی می باشند و اگر فرصتی پیدا کنند می توانند خودشان را نشان دهند. مطمئن باشید این بازیکنان حرف برای گفتن بسیار دارند.

وی دربارهٔ ی جایگاه تراکتورسازی در پایان فصل تصریح کرد: تمام هدف ما قهرمانی در لیگ است و با تمام وجود تلاش می کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

مدافع باسابقه ی تیم تراکتورسازی در پایان گفت: هواداران تراکتورسازی سرمایه ی اصلی این تیم می باشند و امیدوارم با حضور پررنگشان روحیه ی مضاعفی به ما بدهند. البته می دانیم با این شرایط آب و هوایی، حضورشان سخت است. از طرفی هم امکانات موجود در حد این تماشاگران نیست. امیدوارم مسئولان تلاشی بکنند و مردم هم به استادیوم بیایند و ما نیز با بردهای پیاپی، دل این هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.