نصرتی: هر دروازه‌بان دیگری هم بود از عمان آن گل‌ها را می‌خورد

۳۱اردیبهشت،

کاپیتان تیم ملی در دیدار با عمان با حمایت از رحمان احمدی می‌گوید هر دروازه‌بان دیگری جای او بود آن سه گل را دریافت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی در خصوص دیدار دوستانه مقابل عمان و شکست سه بر یک برابر این تیم گفت: آغاز خوب، حملات و موقعیت‌های خوبی داشتیم. البته بازیکنان عمان در یک سوم دفاعی خودشان بودند و چشم به ضد حملات داشتند. فکر می کنم در آغاز بازی خوب پیش رفتیم تا گل اول را دریافت کردیم. واقعا روی غافلگیری گل اول را خوردیم، که حاصل گم کردن مهاجم حریف و ضربه بی نظیر این بازیکن بود. البته در این شرایط آب و هوایی که بسیار گرم بود، برگشتن به بازی را سخت‌تر می کرد، اما بازهم چند فشار آوردیم و متاسفانه گل دوم که بازیکن حریف به ثمر رساند بسیار خارق العاده بود و هر دروازه بانی هم بود نمی‌توانست این توپ را مهار کند و مانع گل شود. تا پایان نیمه اول فشار روی دروازه حریف را بیشتر کردیم و در نیمه دوم هم همین رویه را ادامه دادیم تا گل سوم که روی ضربه کرنر بود را دریافت کردیم و بازیکنی که بسیار هم بلند قامت نبود این گل را به ثمر رساند.

کاپیتان تیم ملی در این دیدار در ادامه افزود: به نظر من باید روی ضربات ایستگاهی و کرنر بیشتر کار کنیم و بیشتر و سخت گیر باشیم تا در بازیهای رسمی و مهمی که پیش‌رو داریم بتوانیم نتایج مطلوبی بدست بیاوریم. معتقدم نتیجه به هیچ عنوان مناسب نبود و خوشبختانه نقاط ضعف‌مان را شناختیم و در بازیهای رسمی و بازی قطر درست عمل کنیم.

نصرتی در پایان و در پاسخ به سوالی در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی گفت: محک خوبی برای بازیکنانی بود که کمتر بازی کرده بودند. باید به بازیکنان جوان در میادین بین المللی بیشتر میدان داده شود تا بتوانند خودشان را پیدا کنند. این باخت بیدار باشی برای بازی‌های پیش‌رواست که بسیار سخت بوده و درشرایط دشوارتری خواهیم بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.