نصف بدهی رینالدو از روابط بین الملل پرداخت شد/نشست ویژه کفاشیان با فتح اله زاده

۳۰ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال قصد نداشتند مشکل مالی رینالدو را به زودی حل و فصل کنند اما این موضوع با شکایت این بازیکن پرویی به فیفا جدی شد و و قرار است این مشکل هرچه سریعتر از طریق اعضای مسئول تیم استقلال حل و فصل شود زیرا در این خصوص اعلام شده است که اعضای تیم استقلال با کمک مسئولان در فدراسیون این موضوع را پیگیری کرده و خواستار این شدند که مسئولان در فدراسیون به این موضوع رسیدگی کرده و شرایط این بازیکن را مورد ارزیابی قرار دهند زیرا شکایت وی به فدراسیون رسیده است و کمیته بین المللی فدراسیون باید این موضوع را پیگیری کرده و شرایط را به صورت ایده آل تمام کند.

استقلالی ها در این خصوص اقدامات را انجام دادند و با اینکه قرار بود فدراسیون به اعضای این تیم یاری برساند اما این اتفاق رخ نداده است و اعضای تیم استقلال نیمی از مبلغ مورد نظر را به فدراسیون ارائه دادند تا از طریق فدراسیون این پول به رینالدو برسد و این بازیکن پولش را دریافت کند این در حالی است که عنوان شده استقلالی ها باید پول را به صورت کامل به رینالدو پرداخت کنند اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا آبی ها با مشکلات مالی روبرو می باشند و این موضوع شرایط را برای آنها تغییر داده است زیرا آنها نمی توانند با این اوضاع مالی پول رینالدو را به صورت کامل به این بازیکن پرداخت کنند.

قرار شده است پول وی تا آخر هفته به این بازیکن پرداخت شود و این اتفاق این بار باید رخ دهد.

**نشست ویژه کفاشیان با فتح اله زاده

علی فتح اله زاده مدیرعامل تیم استقلال در فدراسیون حاضر شد و با علی کفاشیان دیدار کرد که در این جلسه که عنوان می شد در خصوص مسائل مربوط به استقلال و حتی تیم ملی است، مدیریت استقلال مدعی شد که اوضاع برای تیم فتح اله زاده در لیگ ایده آل است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال با شرایط ایده آل لیگ را پشت سر می گذارند و این در حالی است که بحث حضور رحمتی از تیم استقلال نیز در فدراسیون مطرح شده است زیرا کفاشیان خواستار حضور رحمتی در تیم ملی است و علی فتح اله زاده از وی خواست تا به این جریان پایان دهد.

پیش از این قرار بود رحمتی در جلسه ای با مسئولان در فدراسیون حاضر شود و در این جلسه با شرایط آینده خود آشنا شود اما این اتفاق تا به حال رخ نداده است و سبب این است که اوضاع به ضرر این بازیکن پیش برود.

شایان ذکر است: در جلسه کفاشیان با علی فتح اله زاده اعلام شد اوضاع برای حضور رحمتی در تیم ملی قابل بررسی است اما مدیریت استقلال در این خصوص با کفاشیان گفتگو کرد و شرایط را زیر ذره بین قرار داد زیرا به عقیده فتح اله زاده، کفاشیان باید به این موضوع رسیدگی های لازم را داشته باشد.

البته به جز موضوع رحمتی که حضورش در تیم ملی مشخص نیست بحث استقلال نیز مطرح است زیرا کفاشیان برای این تیم آرزوی موفقیت کرده است و اعلام داشت که اگر استقلال به شرایط خود به این گونه که در حال حاضر با آن روبرو شده است ادامه دهد می تواند با اوضاعی ایده آل به مقام در خور توجهی دست یابد و با شرایط خوب لیگ را به اتمام برساند.

شایان ذکر است استقلالی ها در این خصوص مصمم به ایجاد شرایط ایده آل و رسیدن به قهرمانی می باشند و کفاشیان نیز مدعی است که استقلال می تواند به خواسته اش برسد.

**به سبب عدم پرداخت پول، باشگاه مشکل مالیاتی استقلالی ها را حل کرد

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص برای سفر به کشور قطر آماده می شوند و حتی عنوان شده بود که چند استقلال با مشکل خروجی روبرو می باشند اما این درحالی است که مسئولان تیم استقلال مدعی شدند در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و اعضای تیم استقلال با مشکل خاصی روبرو نیستند زیرا می توانند این تیم را در این سفر همراهی کنند.

گفتنی است؛ مشکل مالیاتی استقلالی ها در حالی حل و فصل شد که اعضای این تیم پیش از این اعلام کرده بودند در این خصوص مبلغی را پرداخت نمی کنند اما این اتفاق در حالی رخ داد که آبی ها با مشکلات مالی روبرو می باشند و این موضوع عاملی است که اعضای تیم استقلال مدعی شوند که مسئولان باید مشکلات را حل و فصل کنند زیرا آنها پولی ندارند که بخواهند این مبلغ را به اداره مالیات پرداخت کنند به همین سبب آبی ها در این خصوص اقدام کردند تا بتوانند مشکلات را هرچه سریعتر حل و فصل کرده و اقدامات لازم را انجام دهند تا این بازیکنان بتوانند استقلال را در بازی با تیم قطری همراهی کنند.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال پاسپورت را جمع آوری کردند و به سبب مشکلات مالی ناچار شدند خودشان این موضوع را حل و فصل کنند اما این در حالی است که بازیکنان مدعی شدند به سبب عدم دریافت پول با مشکلاتی روبرو شدند که می توانند از طریق مسئولان در باشگاه استقلال به این مشکلات غلبه کنند استقلالی ها اعلام کردند حتی در مورد دریافت پول خود دچار مشکلاتی جدی می باشند چه برسد به اینکه بخواهند مالیات پرداخت کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.