نصیری:مشخص‌بود حرمت‌ها شکسته می‌شود

۱۱اردیبهشت،

 محمد نصیری در جریان سفرش به اصفهان در موسسه علی ابن ابیطالب(ع) حضور پیدا کرده و از برنامه باستانی کاران پهلوان سرای علی ابن ابیطالب (ع) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دیدن کرد.

به گزارش فارس، نصیری در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران دربارهٔ حاشیه‌های اخیر که در وزنه‌برداری کشور رخ داده است، گفت: همه حرف و صحبت‌ها در این باره زده شده و باید در حال حاضر چاره‌ای برای آن اندیشید.

قهرمان وزنه‌برداری قرن بیستم ادامه داد: تاکنون چنین حواشی در هیچ ورزشی اتفاق نیفتاده و باید ریشه‌ای به آن پرداخته شود.

وی دربارهٔ درگیری لفظی که در برنامه زنده تلویزیونی بین بهداد سلیمی و کوروش باقری رخ داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه همه از این حواشی همه خبر داشتند، صدا و سیما نباید این دو نفر را در برنامه زنده رودرروی هم قرار می‌داد زیرا که قابل پیش بینی بود که چنین اتفاقی می‌افتد.

نصیری ادامه داد: باید هر دو نفر مقابل دوربین رفتار خود را رعایت می‌کردند چرا که سلیمی قهرمان جهان است و یک الگو به حساب می‌آید.

وی افزود: کوروش باقری هم به عنوان سرمربی باید رفتار خود را حفظ می کرد او یک مربی است و ادبیات او بر دیگر ورزشکاران تاثیرگذار است.

قهرمان طلایی المپیک به نقش حفظ اخلاق ورزشکاری و جوانمردی اشاره کرد و افزود: اگر ورزشکاران ما فرهنگ ورزشی را که همان گذشت و جوانمردی است در خود حفظ و پرورش دهند در ورزش حاشیه‌های کمتری داریم.

نصیری ادامه داد: اگر فدراسیون وزنه برداری از پیشکسوتان و تجربیات آنها استفاده می‌کرد چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد، در حال حاضر نیز این حرمت شکنی صورت گرفته و باید مشکل را حل کنند.

محمد نصیری در جریان سفر دو روزه خود به اصفهان دیداری با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داشته و در گردهمایی داوران اصفهانی نیز شرکت کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.