نصیرپور: خاتمی نیاید، پیش‌بینی می‌کنیم کاندیدای دوم اصلاح‌طلبان شکست بخورد

۳۱فروردین۱۳،

20130210200244cb-1.jpg

یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم گفت: اگر خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نشود و اجماع اتفاق نیفتد، پیش‌بینی شکست کاندیدای دوم اصلاح‌طلبان را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مستقر در فرمانداری تهران، مجید نصیرپور پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر در فرمانداری تهران، با بیان اینکه “منتظر اعلام کاندیداتوری کاندیدای اکثریت اصلاح‌طلبان در انتخابات یعنی آقای خاتمی هستیم”، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در روزهای پایانی سال قبل و همچنین در سخنرانی خود در مشهد رسما از تمامی سلایق و احزاب سیاسی خواستند تا نماینده حداکثری خود را در عرصه انتخابات معرفی کنند. ما نیز در جبهه اصلاح‌طلبان آقای خاتمی را به عنوان کاندیدای حداکثری خود می‌شناسیم.

وی افزود: با توجه به سابقه فعالیت ایشان انتظار داریم که آقای خاتمی به عنوان تنها نماینده اصلاح‌طلبان در دور یازدهم ریاست جمهوری حضور پیدا کند.

این نماینده پیشین مجلس هشتم با اشاره به اینکه احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام باید نماینده حداکثری خود را معرفی کنند، اعلام کرد: اگر خاتمی نیاید و این اجماع اتفاق نیفتد، پیش‌بینی شکست کاندیدای دوم اصلاح‌طلبان را خواهیم داشت.

نصیرپور در پاسخ به این پرسش که “در صورتی که خاتمی از حسن روحانی به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان حمایت کنند نتیجه چه می‌شود؟” گفت: روحانی به عنوان یکی از اصلاح‌طلبان پایگاه خاص خود را دارد اما به هر ترتیب نسبت به رقبای خود کار سختی خواهد داشت و از سویی ساختار سیاسی ایران به گونه‌ای است که با وکالت نمی‌شود از کسی حمایت کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.