نظارت بر حضور آمبولانس وظیفه ما نیست

۱۵م آذر ،

   صادق صدیقی در مورد مرگ یکی از هواداران استقلال در پایان مسابقه این تیم مقابل داماش به دلیل حمله قلبی و عدم حضور آمبولانس برای رساندن او به بیمارستان، گفت: من این موضوع را برای اولین بار از شما می‌شنوم. در پایان مسابقه در رختکن حضور داشتیم اما در آغاز بازی دو آمبولانس کنار زمین مستقر بودند.

به گزارش فارس، وی افزود: این آمبولانس‌ها یک ساعت قبل از آغاز مسابقه و تا پایان بازی که داور سوت را به صدا درآورد، حاضر بودند. بعد از پایان بازی همراه داوران به رختکن رفتیم و دیگر اطلاع ندارم که چه اتفاقی افتاده است.

نماینده فدراسیون ایران در دیدار استقلال و داماش در مورد اینکه وظیفه نظارت بر این موضوع که آمبولانس تا قبل از خروج هواداران بر عهده چه کسی است، عنوان کرد: تا پایان مسابقه این وظیفه بر عهده ماست اما بعد از به صدا درآمدن سوت دیگر از عهده ما خارج است. همانطور که در پایان بازی نمی توانیم به نیروی انتظامی بگوییم چه کنند حضور آمبولانس هم بعد از بازی در حیطه کاری ما نیست. حضور آمبولانس پس از پایان مسابقه در حیطه وظایف عوامل اجرایی بازی و هیئت فوتبال استان گیلان است. همچنین باید بگویم بهداری نیز در استادیوم مستقر بود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.