نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز

۲۰خردادماه،

بخشدار رودهن اظهار داشت: بخشداری رودهن تدابیر ویژه ای را در بحث ساخت و ساز های غیرمجاز اندیشیده است و نظارت بر این ساخت و سازها با جدیت دنبال می گردد.

به گزارش Consbank، رضا طاهر خانی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: به نوعی در شهرهایی که در حاشیه پایتخت قرار دارند بحث ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد و مسئولان آنها با این مشکل مواجه می باشند.

وی بیان داشت: بخشداری رودهن تدابیر ویژه ای را در بحث ساخت و ساز های غیرمجاز اندیشیده است و نظارت بر این ساخت و سازها با جدیت دنبال می گردد؛ برای کار نظارت از اشخاصی در بخشداری، شهرداری، منابع طبیعی، مسکن و کشاورزی برای حفظ اراضی ملی و کشاورزی اکیپ نظارتی را تشکیل داده ایم .

طاهر خانی ادامه داد: نظارت در این زمینه به شکل منظمی انجام می گردد و در بخش رودهن مشکلی در این زمینه نداریم زیرا گشت ها به شکل منظمی انجام می گردد .

وی در ادامه با اشاره به مبلمان شهری در رودهن عنوان داشت: در بحث مبلمان شهری در بخش رودهن کارهای مثبتی انجام شده، رودهن در حوزه زیباسازی شهری از فضای سبز خوبی برخوردار است و در بحث پارک شهری امسال کارهای خوبی انجام شد.

وی اضافه کرد: پارک جنگلی را در بخش رودهن طراحی کرده ایم که در ارتفاع و بام رودهن این فضای گردشگری ایجاد شده است که برنامه هایی مانند پیاده روی عمومی و… در این محل انجام شود.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.