نظارت بر کیفیت آثار در سیمافیلم به نسبت شبکه ها چند پله بالاتر است

گلاره عباسی بازیگر نقش ناهید در فیلم « یک دقیقه و یازده ثانیه » به گفت : مصطفی رزاق کریمی از معدود کارگردان هایی است که تله فیلم را همچون یک سریال تلویزیونی جدی می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، گلاره عباسی بازیگر نقش ناهید در فیلم « یک دقیقه و یازده ثانیه » به خبرنگار سیمافیلم در رابطه با این نقش و همکاری اش با گروه گفت : مصطفی رزاق کریمی از معدود کارگردان هایی است که تله فیلم را همچون یک سریال تلویزیونی جدی می گیرد.

این بازیگر با بیان این مطلب افزود: در تله فیلم « یک دقیقه و یازده ثانیه » نقش زنی به نام ناهید را ایفا می کنم که همسر یک مجری تلویزیون است و اختلافاتی با همسرش دارد که… .

وی افزود: اما در طی یک دقیقه و یازده ثانیه ای که تلفن های مجتمع محل زندگیش دچار اختلال می شوند سبب می شود که او … .

بازیگر نقش ناهید اذعان داشت : این فیلم قصه بکر و جذابی دارد که در عین حال حاوی تلنگر هایی است که می تواند مخاطب امروز را به فکر وا دارد.

عباسی تصریح کرد: سال گذشته نیز در فیلم تلویزیونی « مرگ در می زند » محصول سیما فیلم با مصطفی رزاق کریمی همکاری داشتم و معتقدم او به مقوله تله فیلم صرفا به عنوان یک پدیده دم دستی و ممری برای درآمد نگاه نمی کند و به تاثیرگذاری کار بر ذهن مخاطب می اندیشد.

وی افزود: خوشبختانه بخش عمده همکاری من در طی این سال ها با مرکز سیمافیلم بوده است و معتقدم نظارت بر کیفیت آثار در این مرکز در مقایسه با سایر شبکه ها چند پله بالاتر است و این دقت در آثار عمده فیلمسازانی که من تجربه همکاری با آنها را داشتم به چشم می خورد .

بنا بر این گزارش در خلاصه داستان « یک دقیقه و یازده ثانیه » آمده است : در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدم هایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ ها روی هم می‌افتند و آنها می‌توانند صدای دیگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله آنها … .

علیرضا شجاع نوری ، فرهاد مهدوی ، شقایق فراهانی ، هومن کیایی ، ناصر گیتی جاه ، ماریه تهرانچی ، فرهاد اسماعیلی ، محمد مهدی هاشمی ، مانیا حیدری ، حسین زمانی ، محمد رحمانی ، سمیرا مسعودی ، مهری امیر حسینی ، فرشته اسفندیاری کیا ، آبتین جهانی و طاهره علایی بازیگران « یک دقیقه و یازده ثانیه » هستند.

همچنین عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از : دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سام کلانتری ،  مدیر تصویربرداری : مجید صباغ بهروز ، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور ، طراح صحنه و لباس : نازی پرتو زاده ، طراح گریم : مهرنوش طبیبی ،  مجری طرح : بهرام صحیحی ، مدیر تولید : مسعود دلیری ، عکاس : لاله دشت بان .

گفتنی است گلاره عباسی تا کنون در آثاری چون « میان ماندن و رفتن » ، « کیومرث و یونس » و « پلکان » با مرکز سیمافیلم همکاری داشته است.

مرتضی رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند ./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.