نظارت بیمه مرکزی بر دامپینگ

بینا- رییس کل بیمه مرکزی گفت: در تلاشیم تا سیاست دامپینگ صورت نگیرد یا شرکت ها بازار یکدیگر را کاهش ندهند.
به گزارش بینا، رییس کل بیمه مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا برداشتن نظام تعرفه باعث دامپینگ شرکت های بزرگ و نیمه خصوصی نشده است، به بیمه آنلاین گفت: ما تعرقه ها را برداشتیم و آزاد سازی قیمت صورت گرفت؛ پس از آن شرکت های بیمه ای موظفند که نرخ ها را در هیئت مدیره های خودشان تصویب کنند به گونه ای که بحث دامپینگ در بازار یکدیگر هم صورت نگیرد.
سید محمد کریمی  اضافه کرد: این موضوع را ما به طور جدی پی گیری کردیم تا حتما این کار صورت گیرد، حتی المقدور هم در شورای هماهنگی در استان ها، در سندیکا، مرکز خودمان و معاونت نظارت در پی این هستیم تا دامپینگ صورت نگیرد یا شرکت ها بازار یکدیگر را کاهش ندهند.
وی ادامه داد:  وقتی ما نرخ را آزاد اعلام کردیم سقف را در نظر می گیریم و کفی وجود ندارد، هر چه قیمت ارزان تر باشد تا زمانی که به نفع مردم باشد این روند صورت می گیرد منتها این موضوع نباید به گونه ای باشد که شرکت دچار ضرر و زیان شود و فردا نتواند خسارت ها را پرداخت کند. کریمی گفت: به هر حال هر شرکتی که بامش بیش برفش بیشتر و همه به دنبال این هستند که به نحوی صاحب سود شوند اما ما حتی المقدور سعی می کنیم مراقبت کنیم تا سیاست دامپینگ صورت نگیرد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.