نظارت کامل آژانس انرژی اتمی بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۵۹۵

نظارت کامل آژانس انرژی اتمی بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران

حیدرپور مطرح کرد:

نظارت کامل آژانس انرژی اتمی بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران

خبرگزاری ایمنا: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر روی تمام فعالیت‌های هسته‌ای ایران اشراف کامل دارد و اظهارات اخیر کری، نشان دهنده بهانه جویی و زیاده خواهی غرب است.

شنبه ۱۰ آبان – ۱۰:۲۹

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عوض حیدرپور شهرضایی در واکنش به سخنان اخیر کری گفت: جمهوری اسلامی هیچ اقدام پنهانی در فعالیت‌‌های هسته‌ای خود ندارد و تمام فعالیت‌های خود را به اطلاع آژانس می‌رساند و آژانس هم بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران اشراف کامل دارد و اظهارات اخیر کری نشان دهنده زیاده خواهی غرب است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تمام فعالیت‌های هسته‌ای در اصفهان،‌ نطنز، فردو و اراک را کاملا قانونی خواند و با اشاره به مصوبه مجلس هفتم یادآور شد: طبق این مصوبه دولت موظف است ۲۰ هزار مگاوات برق تولید کند و بر اساس همین مصوبه باید فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه یابد.
وی تاکید کرد: زیاده‌خواهی‌های آمریکا سبب شده است که آنها دوباره سخن از انتخاب دشوار بزنند ولی ما در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها تسلیم نشده و ایستادگی می‌کنیم و فعالیت صلح آمیز خود را طبق قوانین ادامه می‌دهیم.
نماینده مردم شهرضا، در پایان گفت: از غرب و ۱+۵ می‌خواهیم تحریم‌ها را لغو کنند.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.