نظافتچی روباتیک صفحه موبایل آمد +عکس

۲۵ام بهمن ،

این روبات نظافت کار مجهز به سنسورهایی است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحی که در حال تمیز کردن آن است، می ‌شود.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، یکی از ویژگی های طراحان بزرگ در دنیا این است که از هر موضوع به ظاهر بی ربطی، ایده گرفته و آنرا تبدیل به یک محصول خاص می کنند و این موضوع در بین طراحان سخت افزارهای رایانه ای به یک رویه جالب تبدیل شده است.

یکی از تولیدات اخیر که نشات گرفته از همین ایده پردازی جالب طراحان است، ساخت یک روبات کوچک است که استفاده جالبی دارد. این روبات بسیار کوچک و با مزه‌ می‌تواند به صورت خودکار صفحه‌ نمایش تبلت، موبایل و آی‌ پد را در مدت کوتاهی بسیار تمیز کند.

ایده این روبات پر مصرف، از ماهی هایی که در آکواریوم های خانگی وجود دارند و آنها را اصطلاحا لجن خوار می نامند گرفته شده و این محصول که اندازه آن ۶۷ × ۷۳ × ۳۸ میلی ‌متر بوده و تنها ۸۲ گرم وزن دارد، تنها با یک عدد باتری AA کار می‌ کند.

این روبات نظافت کار همچنین مجهز به سنسورهایی است که مانع از افتادن روبات از لبه سطحی که در حال تمیز کردن آن است، می ‌شود.

بر اساس اعلام شرکت عرضه کننده این محصول، این روبات فقط  ۱۷ دلار قیمت دارد و برای انجام ماموریت خود  چهار دقیقه برای تمیز کردن سطح گوشی موبایل و ۸ دقیقه برای تبلت زمان نیاز دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.