نظامیان جدا شده از ارتش سوریه بار دیگر به ارتش بازگشتند

aqods alarabi.jpg

یک سرگرد سوری به همراه گروهی از نظامیان سوریه در کنفرانسی خبری در دمشق اعلام کردند که از گروه‌های مسلح سوری جدا شده و بار دیگر به صف ارتش سوریه پیوسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سرگرد خالد عبدالرحمان الزامل در جریان نشست گروه‌های اپوزیسیون داخل سوریه اعلام کرد که به همراه تعدادی از نظامیانی که از ارتش جدا شده بودند تصمیم گرفتند که بار دیگر به ارتش سوریه بپیوندند و با وزارت آشتی ملی که ۱۸ ماه پیش تاسیس شد، همکاری کنند.

سرگرد الزامل اظهار داشت: ما تصمیم گرفتیم از اقداماتی که قبلا انجام دادیم بازگردیم و در راستای حل و فصل اوضاع خود با وزارتخانه مذکور همکاری کنیم و خود را بار دیگر تحت فرماندهی ارتش قرار دهیم. به نظر ما راه‌ حل سوریه از طریق استفاده از سلاح، خشونت‌، تخریب و انفجار ممکن نیست بلکه راه حل سوریه در بازگشت از اشتباهات است. همه ما سوری هستیم و ما انقلابی را که با خون و کشتار باشد نمی‌پذیریم.

وی خاطرنشان کرد: من معاون رئیس شورای نظامی در منطقه جنوب را بودم و دیگر افسرانی که اکنون با من هستند نیز در ارتش آزاد سوریه فعالیت داشتند.

در این راستا شرکت‌کنندگان در کنفرانس گروه‌های مخالف سوری نیز از این مساله استقبال کردند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.