نظام بازیچه بازی‌های سیاسی مدعیان سازندگی و اصلاحات نیست/فتنه ۸۸ درس عبرت برای اصلاح‌طلبان

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: فتنه گران اصلاح‌طلب که فتنه ۸۸ را رقم زدند بدانند که نظام بازیچه بازیهای سیاسی مدعیان سازندگی و اصلاحات نیست.

حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در واکنش به اظهارات مدعیان اصلاح‌طلب گفت: تشخیص اینکه چه کسی اصلاح‌طلب یا اصولگرا است کسی نمی تواند تعیین کند، اصلاحات شناسنامه نیست که هر کس برود بگیرد و هر نامی هم دوست داشت برای خود انتخاب کند، اصلاحات قانون دارد واستراتژی آن هم ملعبه  دست فتنه‌گران سودجو نیست.

وی افزود: برخی فرصت‌طلبان وابسته به جریان‌های برانداز با عنوان اصلاحات قصد تخریب اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را دارند اما باید دید که با چه پشتوانه‌ای و چه هدفی به این حاشیه ها دامن می زنند.

قیومی بابیان اینکه تظام بازیچه فتنه گران اصلاح‌طلب نیست، گفت: فتنه گران اصلاح‌طلب که فتنه ۸۸ را رقم زدند بدانندکه  نظام بازیچه بازیهای سیاسی مدعیان سازندگی و اصلاحات نیست.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه تصریح کرد: مدعیان اصلاح‌طلب در حادثه ۸۸ نشان دادند که نه تنها اهداف امام(ره) و نظام را دنبال می کنند بلکه در یک همگرایی با سران فتنه قصد تخریب نظام و براندازی ولایت فقیه و ایجاد شکاف بین احزاب دیگر را داشتند. .

قیومی افزود: برخی از همین مدعیان اصلاح‌طلب نه تنها کارشان اصلاحات و آبادانی کشور نیست بلکه با نیت براندازی درون جامعه نفوذ پیدا کرده واستراتژی راهبردی اصلاح طلبان و سایر احزاب را زیر سوال می برند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید به دنبال تحولی عظیم به نفع جامعه و مردم باشند، اظهار داشت: کسی که معتقد به اصلاحات است همواره باید در مسیر نظام و انقلاب گام بردارد، حال چه اصولگرا یا اصلاح‌طلب باشد مهم این است که استراتژی آنها موافق جامعه و به صلاح مردم باشد.

وی ادامه داد: در سیاست به ویژه احزاب و گروه های سیاسی لغزش و انحراف به فراخور زمان وجود داشته و دارد بنابراین این تاکتیک صحیح مدیران است که به نوعی به اصلاحات  در جامعه منجر می شود.

*اصلاحات قبله نمای فتنه گران اصلاح‌طلب نیست

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه اصلاحات قبله نمای اصلاح‌طلبان فرصت طلب نیست، اظهارداشت: این مردم هستند که تشخیص می دهند چه کسی اصلاح‌طلب است یا نه یا چه کسی به عنوان اصولگرا جهت اصلاح و سازندگی کشور خدمت می کند بنابراین نباید با دامن زدن به یاوه گویی‌ها از مسیر اصلی نظام منحرف شد چراکه یک عده در تلاشند تا بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: ما معتقد به تحولات درون نظام در چارچوب قانون اساسی هستیم و برچسب زدن به حزب یا گروه‌ها به دور از اخلاق و منش اسلامی است، همه ی احزاب موجود در ایران باید جهت سازندگی کشور و خدمت به مردم و نظام تلاش کنند نه اینکه با ترشرویی به نفع یکدیگر، دیگران را کنار بزنند.

*تناقض گویی های براندازان، پایه های اصلاحات را تضعیف نمی کند

قیومی با بیان اینکه مدعیان اصلاح‌طلب به دنبال حاشیه و فضا سازی بین احزاب و گروهها  هستند، اذعان داشت: مدعیان اصلاح‌طلب اگر از هر طرف سود و منفعتی به آنها برسد سعی می کنند تغییر مواضع دهند به همین دلیل از تخریب چهره های سیاسی در کشور ابایی ندارند.
 

*کواکبیان یک اصلاح‌طلب واقعی است

وی با بیان اینکه برخی معتقدند کواکبیان اصلاح‌طلب نیست و اندیشه های وی با اصلاح‌طلبی منافات دارد، افزود: این نوع تناقض گویی های مدعیان اصلاح‌طلب نه تنها راه به جایی نمی برد بلکه تنش و هرج و مرج را در جامعه و در بین مردم بیشتر میکند، کواکبیان نه تنها یک اصلاح طلب واقعی است بلکه طرح مناسک ایده وی برای اجماع اصلاح طلبان بود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری خاطر نشان کرد: اصلاحات برای ادامه فعالیت های خود هرگز با چهار اصل مهم قانون اساسی ،امام(ره)، انقلاب و نظام مخالف نیست بلکه اهداف خود را برپایه این ۴ اصل مهم دنبال میکند چراکه فتنه تلخ ۸۸ درس عبرتی برای اصلاح‌طلبان بود.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.