نظرسنجی محور اصلی تصمیم‌گیری ائتلاف/اعضای ائتلاف چهارشنبه هفته جاری نشست دارند

۰۸اردیبهشت،

حجت‌الاسلام موسی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: نتایج نظرسنجی‌ها که نشانگر میزان مقبولیت و پایگاه اجتماعی کاندیداهای ائتلاف است، محور اصلی تصمیم‌گیری اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان برای تعیین گزینه نهایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور دبیر در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اهمیت نظرسنجی‌ها در اعلام فرد نهایی برای ثبت نام گفت: طبق توافق اعضای ائتلاف اکثریت، قرار است پس از بررسی همه نظرسنجی‌هایی که تا نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد، فرد نهایی ائتلاف برای ثبت‌نام مشخص شود.

وی ادامه داد: نتایج نظرسنجی‌ها که نشانگر میزان مقبولیت و پایگاه اجتماعی کاندیداهای ائتلاف است، محور اصلی تصمیم‌گیری اعضای ائتلاف اکثریت اصولگرایان برای تعیین گزینه نهایی خواهد بود. 

حجت‌الاسلام موسی‌پور تصریح کرد: این ائتلاف با هدف ایجاد انسجام، استفاده از ظرفیت جریان اصولگرایی و کاهش تعدد و تکثر کاندیداهای این جریان تشکیل شده است لذا تلاش ما بر این است تا فرد واحدی را قبل از ثبت‌نام اعلام کنیم.

دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداهای ائتلاف اکثریت اصولگرایان، چهارشنبه به‌منظور بررسی فضای انتخابات و روزهای پیش‌رو نشستی خواهند داشت. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.