نظرسنجی ایستنا: شما کدام یک را برای تصدی وزارت ارتباطات در دولت آینده مناسب می‌دانید؟

۱۲ تیرماه ۱۳،

who is.png

این روزها بازار وزیرسازی‌های رسانه‌ای برای دولت یازدهم داغ است و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز از این موضوع مستثنا نیست. تا زمان معرفی رسمی کابینه دولت یازدهم به مجلس، هر روز اسامی مختلفی بعنوان وزیر دولت دکتر حسن روحانی ارائه می‌شود و طی هفته‌های قبل هم تلاش‌های گاه بامزه‌ای برای القای فردی بعنوان گزینه نهایی وزارت ارتباطات اتفاقه است.

آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با برگزاری یک نظرسنجی اینترنتی از مخاطبان خود خواسته که "از بین اشخاص مطرح شده در گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای، گزینه مورد نظر خود را برای تصدی وزارت ICT در دولت یازدهم انتخاب کنند".

احمد معتمدی -وزیر ارتباطات در دولت هشتم-، مهدی اخوان بهابادی -قائم مقام سابق وزیر ارتباطات و دبیر فعلی شورایعالی فضای مجازی-، نصرالله جهانگرد -نماینده ویژه رئیس جمهور در وزارت ارتباطات در وزارت ارتباطات و دبیر شورایعالی اطلاع رسانی در دولت اصلاحات-، علی حکیم جوادی -مدیرعامل سابق ایزایران و رئیس فعلی سازمان فناوری اطلاعات ایران-، محمود واعظی -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سالهای ۵۸ تا ۶۵- و محمد کرمپور -رئیس سابق سازمان تنظیم مقررات و معاون بین الملل فعلی وزیر ارتباطات- از جمله گزینه هایی می باشند که طی هفته های قبل نامشان در گمانه زنی های رسانه ای و بعضا بعضی تلاشها برای القاء بعنوان قرارگیری بعنوان گزینه تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده بودند که در این نظرسنجی ایستنا آمده اند.

برای شرکت در این نظرسنجی به بخش نظرسنجی در گوشه سمت راست صفحه اول آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) و یا http://ictna.ir/poll مراجعه کنید.

از شما مخاطب محترم خواهشمندیم در صورتیکه در ثبت رای خود با اختلالی مواجه شدید از طریق این فرم موضوع را با ما در میان بگذارید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.