نظرسنجی بهترین ابزار ویندوز ۸ ویژه کاربران زومیت به همراه جایزه سکه طلا

با توجه به نزدیک شدن تاریخ انتشار ویندوز ۸ که به همراه آن انواع و اقسام ابزارهای مبتنی بر این سیستم‌عامل نیز وارد بازار خواهند شد، نظرسنجی این ماه را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و می‌خواهیم نظر شما کاربران گرامی را در مورد ابزاری که بهترین تجربه ویندوز ۸ را ارائه خواهد کرد، جویا شویم. همانند نظرسنجی ماه پیش، به یک نفر از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی به قید قرعه یک سکه طلای یک گرمی ناقابل هدیه خواهیم کرد.

اگر با ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۸ آشنا نیستید به صفحه مربوط به ویندوز ۸ در زومیت مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به مقالات مرتبط که در همین صفحه لیست شده‌اند می‌توانید با محصولات جذاب مبتنی بر ویندوز ۸ بیشتر آشنا شوید.

نکات: این نظرسنجی تنها برای کاربران عضو زومیت فعال است و هر شخص تنها یک بار می‌تواند در نظرسنجی شرکت کند. پس از اتمام مدت نظرسنجی، بین شرکت‌کنندگان قرعه کشی انجام شده و یک نفر به عنوان برنده اعلام خواهد شد. شخص برنده می‌بایست تصویر کارت ملی خود را برای زومیت ارسال کند، مشخصات درج شده در کارت ملی برنده، می‌بایست با نام و نام خانوادگی کاربری او در زومیت یکسان باشد در غیر اینصورت قرعه‌کشی مجددا انجام شده و سکه طلای یک گرمی به شخص بعدی اهداء خواهد شد. این کار برای ممانعت از استفاده یک کاربر از چند اکانت مختلف در نظر گرفته شده است.

پس لطفا با ویرایش پروفایل،‌ نام و نام خانوادگی خود را بروز کنید تا اگر شما برنده خوش‌شانس این ماه زومیت شدید، مشکلی به وجود نیاید.

نظرسنجی:

به نظر شما کدام نوع کامپیوتر بهترین تجربه ویندوز ۸ را ارائه خواهد کرد؟


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.