نظری: با استقلال مذاکره‌ای نداشتم

۲۸ام بهمن ،

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در بازی روز قبل با استقلال صحبت‌هایی در مورد مذاکره و بستن قرارداد داخلی با این تیم مطرح شد که جوسازی لیدرهای تیم بوده است و صحت ندارد. تا زمانی که با تیم فجر قرارداد دارم با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نمی‌شوم و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این اصل را رعایت می‌کنم.

وی ادامه داد: مصدومیتی که دچار شدم، هنوز به طور کامل برطرف نشده است با این وجود در دو هفته اخیر تمام تلاشم را برای گلزنی در بازی‌ها داشته‌ام.

نظری در مورد مشکل گلزنی تیم فجر و مهاجمان این تیم خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اول هافبک‌های توانمندی در تیم فجر حضور داشتند که با تغذیه خوب مهاجمان سبب به ثمر رساندن گل‌های متعددی در بازی‌ها می‌شدند. با جدایی برخی بازیکنان در نیم فصل دوم هافبک‌های تیم در حمایت و توپ‌رسانی به خط حمله ضعیف عمل کردند و طبیعی است زمانی توپی به مهاجم نرسد گلی به ثمر نمی‌رسد.

مهاجم جوان تیم فجرسپاسی شیراز گفت: تیم فجر در این فصل با وجود مشکلات و کمبودها نتایج مناسبی گرفته و شکست در دو بازی اخیر مقابل داماش گیلان و استقلال در بازی‌های آتی جبران می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضورم را در فوتبال ایران مدیون باشگاه فجر هستم و با تعلق قلبی و عشقی که به این تیم و هوادارانش دارم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

فجر سپاسی عصر جمعه مقابل استقلال تهران با پنج گل مغلوب شد و به مکان ۱۱ جدول سقوط کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.