نظری: ماهیت تشکیلات تروریستی‌ منافقین هنوز ناشناخته مانده است

فروردین ۱۴۰۳

در نشست خبری نجات یافتگان گروهک تروریستی منافقین:

عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین گفت: ماهیت گروهک تروریستی هنوز مشخص نشده و در عملیات مروارید که به سرکردگی سازمان منافقین انجام شد، شاهد قتل عام وسیعی توسط این گروهک منافقین در کرکوک بودم و به ماهیت آنها پی بردم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری چهار تن از نجات‌یافتگان گروهک تروریستی منافقین که امروز دوشنبه در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، به بررسی نقش منافقین در طول ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ایران پرداختند. 
 
در این نشست جهانشاه سیدمحمدی یکی از اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در خصوص عضویت خود در این گروه گفت: در سال ۱۳۵۹ اسیر نیروهای عراق شدم و سپس در سال ۶۸، توسط گروهک تروریستی منافقین جذب و  نهایت در سال ۸۴ فرار کرده و به کمپ وابسته به آمریکا به نام “طیف” رفتم، در آنجا مترجم نیروهای آمریکایی بودم و در نهایت با عفو مقام معظم رهبری به ایران برگشتم. 
 
وی افزود: معتقدم که ماهیت این گروهک تروریستی هنوز مشخص نشده است؛ ماهیت این گروهک تروریستی را از زمان عملیات‌ها به خصوص در عملیات مروارید متوجه شدم در این عملیات که به سرکردگی سازمان منافقین انجام شد، شاهد قتل عام وسیعی توسط گروهک منافقین در کرکوک بودم. 
 
صمد نظری دیگر عضو جدا شده از گروهک تروریستی بود که با اشاره به جذب خود در این گروهک ترویستی تصریح کرد: بعد از انقلاب با این سازمان آشنا شدم اما در سال ۶۰ به مدت کوتاهی ارتباطم را با سازمان قطع کردم تا اینکه سال ۶۴ از طریق مرز پاکستان به تشکیلات گروهک منافقین پیوستم و سپس به شاخه نظامی منافقین وصل شدم. 
 
وی افزود: تا سال ۸۲ مسئولیت شناسایی اطلاعات را بر عهده داشتم تا اینکه در این سال به خاطر اختلافات ایدئولوژیک که با این گروهک داشتم از آنها جدا شدم. 
 
نظری تاکید کرد: پس از جدایی از سازمان از این گروهک به مدت یکسال در ایتالیا پناهنده بودم و بعد از آن به ایران بازگشتم و در حال حاضر نیز برای افشای ماهیت مجاهدین تلاش می‌کنم. 
 
این خبر دادمه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.